خواستگار کلاهبردار از دختران جوان در یاسوج دستگیر شد


خواستگار کلاهبردار از دختران جوان در یاسوج دستگیر شد

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد کلاهبرداری که به عنوان خواستگار، 10 دختر جوان را اغفال کرده بود در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ سعید بالش زر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ارجاع چندین شکواییه و مراجعه حضوری دختران جوان علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد از آن ها کلاهبرداری می کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد جوانی که مدعی بوده مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است از سوژه های خود کلاهبرداری می کرد.
بالش زر بیان کرد: وی پس از برقراری ارتباط تلفنی و رفت و آمد با خانواده ها و جلب اعتماد آن ها در فرصت مناسب متواری و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبود.
وی عنوان کرد: این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر دارای سوءشهرت و سوابق متعدد کیفری کلاهبرداری است.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی لازم توسط ماموران انجام گرفت.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پس از تحقیقات لازم و پیگیری های مستمر و شناسایی محل تردد، ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه متهم را دستگیر و و به پلیس آگاهی تحویل دادند.
وی بیان کرد: متهم به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبرداری از 10 خانم اعتراف کرد.
بالش زر ابراز داشت: متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد.
وی به شهروندان تاکید کرد که کلاهبرداران افراد زیرک، شیک پوش و چرب زبان هستند . خانم ها باید مراقب باشند بدون بررسی و شناخت کامل با هرکسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج ارتباط برقرار نکرده و به درخواست های غیر معقول آن ها توجه نکنند.
9868/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری