بنیان خانواده؛ هدف شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیسم جهانی


بنیان خانواده؛ هدف شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیسم جهانی

گروه اجتماعی - آیت الله فلاحتی، به هدف گرفتن بنیان خانواده توسط شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیسم جهانی اشاره کرد و گفت: دختران و جوانان ما بدانند دشمن در کمین است.

بنیان خانواده؛ هدف شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیسم جهانی

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه گذشته، 9 آذرماه در یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) رشت، با سلام و صلوات بر ارواح پاک شهدا، اظهار کرد: شهیدان جان خود را خالصانه در راه خدا تقدیم کردند و به ملکوت اعلی پیوستند.

وی ملت ایران را وارث خون شهدا عنوان کرد و افزود: شهیدان راه مقاومت، ایثار و مقابله با دشمنان خدا را به مردم ما آموختند و این مسیر را مستحکم کردند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه خداوند متعال درس چگونه زیستن را در قرآن به مسلمانان آموخته است، تصریح کرد: روش زندگی قرآنی مایه فخر مسلمانان و تقرب انسان‌هاست.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: پس از 1400 سال از بعثت پیامبر اکرم(ص) روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در ملت ایران زنده شده است.

وی با اشاره به کشته شدن خاشقچی توسط آل‌ سعود، بیان کرد: اکنون دنیای بشر حتی کنگره آمریکا و سران کشورهای اسلامی بیدار شدند و به دنبال آتش‌بس و صلح در یمن هستند، اما سران آل سعود سرشان را مانند کبک در برف فرو برده‌اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، در ادامه به هدف گرفتن بنیان خانواده توسط شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیسم جهانی اشاره کرد و گفت: دختران و جوانان ما بدانند دشمن در کمین است.

آیت‌الله فلاحتی، با تاکید بر اینکه مسجد و محراب را نباید رها کرد، یادآور شد: امروز مسجد تنها پناهگاه مسلمانان محسوب می‌شود، زیرا محل حضور انسان‌های دارای قلبی رئوف است.

وی به تسخیر خیابان‌ها، پارک‌ها و کنار سواحل کشور توسط شبکه‌های اجتماعی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمنان و مفسدان بدانند ملت ایران در سایه سیره فاطمی و علوی زندگی کرده‌اند و به آنان اجازه تاخت و تاز در خیابان‌ها را نمی دهند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دل ما برای دخترانی که مانند عروسک‌های خیمه شب‌بازی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند می‌سوزد، گفت: انتظار خانواده شهدا تغییر وضعیت بی ‌بند و باری در جامعه است.

آیت‌الله فلاحتی، به تلاش دشمن در ورود به فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشور اشاره کرد و متذکر شد: دشمنان و عده‌ای در داخل هنوز ملت و بسیجیان ما را نشناختند و از این عده دعوت می‌کنیم به آیین مردم‌شناسی ایران برگردند.

وی تصریح کرد: هر کسی که ملت، رهبری و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی جوانان ایران را بشناسد هنرمند است و از همه آنها که مردم ما را نشناختند دعوت می‌کنیم هنرمند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه