قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34


قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34

نیسان درصدد است به سرپا ماندن خودروهای قدیمی اما فوق‌العاده‌ی R33 و R34 اسکای لاین کمک کند. از طریق برنامه‌ی قطعات نیسمو هریتیج این خودروساز ژاپنی، حدود 160 قطعه در دسترس خواهد بود که از قطعات فنی مهم تا سیستم‌های ایمنی و پانل‌های بدنه را شامل می‌شود. نیسان این برنامه را حدود یک سال پیش... The post قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34...

نیسان درصدد است به سرپا ماندن خودروهای قدیمی اما فوق‌العاده‌ی R33 و R34 اسکای لاین کمک کند. از طریق برنامه‌ی قطعات نیسمو هریتیج این خودروساز ژاپنی، حدود 160 قطعه در دسترس خواهد بود که از قطعات فنی مهم تا سیستم‌های ایمنی و پانل‌های بدنه را شامل می‌شود.

قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34
نیسان این برنامه را حدود یک سال پیش و برای R32 GT-R هم معرفی کرده اما این برنامه برای خودروی یاد شده شامل 80 قطعه بوده است. اگرچه نیسان R32 مدل 1989 تا 1994 اولین نسل اسکای لاین نبوده اما به یکی از خودروهای اسپورت نمادین زمان خود تبدیل شد. این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک هم در دسترس بود و قدرت آن نیز از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.6 لیتری توئین توربو با قدرت 276 اسب بخار تأمین می‌شد.

مدل بازنگری شده‌ی R33 اسکای لاین به عنوان مدل سال 1994 عرضه شد و از خطوط تیزتر بدنه و طراحی گیراتری سود می‌برد اما در دل آن همان پیشرانه‌ی یاد شده قرار داشت. شاید مشهورترین خودروی این خانواده R34 باشد که در سال 1998 تولید شد و از آن به عنوان یک اسطوره یاد می‌شود. اگرچه این خودرو به‌صورت رسمی قدرت 276 اسبی دارد اما باور بر این است که R34 GT-R خروجی نزدیک به 330 اسب بخار دارد. از نظر بسیاری از طرفداران، مدل‌های R32 و R34 GT-R محصولات پرفورمنس متمایز و برجسته‌ی دهه‌ی 90 بوده‌اند.

قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34
برنامه‌ی قطعات نیسمو هریتیج در واقع تلاشی همه‌جانبه از سوی چند شرکت بوده و نیسان، نیسمو و همچنین شرکت اوتِک ژاپن هم در آن شرکت دارند. اوتِک یکی از مشهورترین تیونرهای ژاپنی است که به تولید مدل‌های سفارشی نیسان مشغول می‌باشد. قطعات جدید این خودروها در آینده گسترش هم خواهند یافت.

قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34

قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34

قطعات جدید نیسان برای مدل‌های کلاسیک R33 و R34
خودروسازان معمولاً پس از چند سال تأمین قطعات حتی برای خودروهایی با محبوبیت فراوان را متوقف می‌کنند اما دیدن اینکه شرکتی همچون نیسان می‌خواهد قطعات اساسی خودروهای محبوب و اسطوره‌ای خود را تولید کند خبری خوشحال کننده است. امیدواریم خودروسازان دیگر هم چنین کاری را انجام دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزنامه دنیای خودرو - شماره 2111