مسی، تماشاگر فینال لیبرتادوس در برنابئو


مسی، تماشاگر فینال لیبرتادوس در برنابئو کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، کانمبول از بازیکنان این قاره که در لالیگا بازی می‌کنند دعوت کرده برای فینال لیبرتادورس به سانتیاگو برنابئو بروند. پس از اینکه بازی برگشت این...

مسی، تماشاگر فینال لیبرتادوس در برنابئو

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، کانمبول از بازیکنان این قاره که در لالیگا بازی می‌کنند دعوت کرده برای فینال لیبرتادورس به سانتیاگو برنابئو بروند. پس از اینکه بازی برگشت این فینال در ورزشگاه مونومنتال به دلیل خشونت طرفداران ریورپلاته لغو شد، تصمیم گرفته شد که این بازی در مادرید برگزار شود. بازی رفت دو تیم در خانه بوکاجونیورز، بومبونرا با تساوی 2-2 به پایان رسید.

کانمبور هنوز پاسخی از بازیکنان دعوت شده دریافت نکرده، با این حال قرار است مسی، کاپیتان بارسا برای تماشای این بازی به برنابئو برود. او شنبه شب در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول بازی خواهد کرد و به نوشته مارکا یک باکس اختصاصی در برنابئو رزرو کرده تا فینال لیبرتادورس را از نزدیک ببیند.

مسی بارها با پیراهن بارسا روی چمن برنابئو مقابل رئال مادرید درخشیده، ولی این اولین بار است که به عنوان تماشاگر در این ورزشگاه حاضر می‌شود. این اولین بار است که دو تیم پرطرفدار بوئنس‌آیرس به فینال این جام می‌رسند و حساسیت بازی به قدری بالاست که مسی هم حاضر نیست تماشای آن را از دست بدهد.

مسی، تماشاگر فینال لیبرتادوس در برنابئو---

برگزاری این بازی در اسپانیا ابتدا با مخالفت هر دو باشگاه آرژانتینی روبرو شده بود، ولی در نهایت با آن موافقت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک