برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری


می خواهید یک سفر کاری در استانبول داشته باشید و در مورد کسب و کارتان مذاکره کنید اما نمی دانید کجا برای یک قرار کاری مناسب است؟ شاید هم در فکر یک جشن تولد بسیار خاطره انگیز برای یکی از عزیزانتان هستید؟ اگر در حال ازدواج هستید و این روزها برای برگزاری جشن عروسی تان دغدغه دارید و نمی دانید چطور این مراسم باشکوه را برگزار کنید، ما برای شما پیشنهادات...

می‌خواهید یک سفر کاری در استانبول داشته باشید و در مورد کسب و کارتان مذاکره کنید اما نمی‌دانید کجا برای یک قرار کاری مناسب است؟ شاید هم در فکر یک جشن تولد بسیار خاطره‌انگیز برای یکی از عزیزانتان هستید؟ اگر در حال ازدواج هستید و این روزها برای برگزاری جشن عروسی‌تان دغدغه دارید و نمی‌دانید چطور این مراسم باشکوه را برگزار کنید، ما برای شما پیشنهادات ویژه‌ای داریم. برای تمام کسانی که دغدغه اجرای مراسم دارند چه کاری و چه غیر کاری، دالاهو خدمات ویژه‌ای را عرضه می‌کند. هر مراسمی را که در ذهن دارید دالاهو به بهترین شکل آن را اجرا خواهدکرد. اما چطور؟

برگزاری جشن ها:

برگزاری جشن‌ها می‌تواند یک جشن تولد باشد یا یک مراسم عروسی بسیار مجلل. می‌توانید از خدمات برگزاری مراسم نامزدی، حنابندان و حتی طراحی یک خواستگاری خاطره‌انگیز استفاده کنید.

جشن‌ها کجا برگزار می‌شود؟

جشن‌های شما را در بهترین مراکز تفریحی یا حتی تاریخی می‌توانیم اجرا کنیم. دوست دارید بر روی عرشه کشتی از همسرتان خواستگاری کنید و بعد زیر نور آتش‌بازی اختصاصی برای جشن‌تان، حلقه سولیتری را که خریده‌اید دستش کنید؟

شاید هم علاقه‌مند باشید در یک هتل بسیار مجلل در کنار تنگه بسفر مراسم عروسی‌تان را برگزار کنید. البته می‌توانید در کنار برخی اماکن تاریخی هم زیباترین شب زندگی‌تان را جشن بگیرید.

عمارت سعید حلیم پاشا که مربوط به قرن نوزدهم و دوران عثمانی در ترکیه است یکی از بهترین و جذاب‌ترین اماکن برای اجرای مراسم شما خواهد بود. منظره زیبای تنگه بسفر از یک طرف و معماری چشم‌نواز تاریخی این عمارت از طرف دیگر شب خاطره‌انگیز شما را رویایی خواهد کرد.

برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

پیشنهاد دیگر قلعه دختر یا کیزکولسی است. مگر می‌شود مراسم جشن تولد یا خواستگاری در قلعه دختر را فراموش کرد. یک بار و بی تکرار در کیز کولسی مراسم عروسی خود را برگزار کنید. منظره بی‌نظیر بغاز و تماشای دورنمای شهر استانبول زا جایی میان دریا هرگز از ذهن‌تان پاک نخواهد شد.

در ترکیه پارک‌های خاصی برای برگزاری مراسم شما به ویژه مراسم عروسی طراحی شده است. اگر علاقه‌مند به برگزاری مراسم در فضای سبز و آزاد هستید می‌توانید مراسم خود را در این پارک‌های خصوصی برگزار کنید.

برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

علاوه بر پارک‌ها و فضاهای تاریخی، هتل‌ها گزینه دیگری هستند. در هتل‌های لوکس و شیک استانبول مراسم شما برگزار خواهد شد. هتل‌های متنوعی وجود دارد ولی برای مثال می‌توان به برگزاری مراسم در هتل بسفر پالاس اشاره کرد که اگر در هوای مناسبی مانند بهار یا تابستان قصد برگزاری مراسم را داشته باشید می‌توانید از فضای باز هتل هم استفاده کنید.

برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

خدماتی که در جشن‌ها عرضه می‌شوند، کدامند؟

بسته‌های متفاوتی از انواع اجرای مراسم را می‌توانید انتخاب کنید. می‌توانید فقط بخش رزرو مکان برگزاری جشن و چیدمان را به عهده مرکز برگزاری جشن‌ها بگذارید یا اجرای از صفر تا صد را به آنها بسپارید.

کلیه خدمات شامل فیلمبرداری، عکاسی، رزرو مکان جشن، ایده‌پردازی خلاقانه برای اجرای مراسم، میکاپ و گریم، خدمات تزیین اتومبیل و حتی رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیما برای میهمانان شما خواهد بود.

برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

برگزاری مراسم کاری شما:

اگر برای برگزاری جلسات کاری با شرکای تجاری خود عازم ترکیه هستید، برگزاری جلسات کاری خود را به ما بسپارید. انتخاب فضای مناسب برای ملاقات‌های کاری در رستوران‌های بسیار لوکس یا در یک هتل مجلل، تنها چند گزینه محدود از میان انتخاب‌های متنوع شما با ما خواهند بود.

برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

چه خدماتی عرضه می‌شود؟

امکان رزرو هتل یا رستوران برای برگزاری جلسات کاری. فیلمبرداری از جلسات و ثبت مکالمات تجاری. برگزاری ویدئو کنفرانس و...


1397/09/18 | کد مطلب: 4325
برچسب‌ها: استانبولترکیه
برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری
برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری هانیه کاظمی
برگزاری مراسم جشن و جلسات کاری

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!