فتل: فراری باید علت کمبود سرعت در مسابقات را شناسایی کند


فرمول یک ایران – سباستین فتل بیان کرد که اگر شانسی برای رقابت قهرمانی در فصل 2019 فرمول یک داشته باشد، فراری باید علت کمبود سرعت در برخی مسابقات را شناسایی کند. اگر چه مرد آلمانی در برخی مسابقات فصل 2018 از فرم خوب اتومبیل خود نهایت استفاده را کرد و توانست تا قبل از تعطیلات تابستانی در صدر جدول باشد اما امید های قهرمانی او پس از برد های متوالی...

فرمول یک ایرانسباستین فتل بیان کرد که اگر شانسی برای رقابت قهرمانی در فصل 2019 فرمول یک داشته باشد، فراری باید علت کمبود سرعت در برخی مسابقات را شناسایی کند.

اگر چه مرد آلمانی در برخی مسابقات فصل 2018 از فرم خوب اتومبیل خود نهایت استفاده را کرد و توانست تا قبل از تعطیلات تابستانی در صدر جدول باشد اما امید های قهرمانی او پس از برد های متوالی لوییس همیلتون بعد از تعطیلات تابستانی رفته رفته کم تر شد.

فتل اذعان کرد که اگر فراری می خواهد در فصل 2019 فرمول یک در صدر باشد، باید ابتدا نقاط ضعف خود را برطرف کند.

سباستین فتل در پاسخ به سوال اینکه برای فصل بعد چه چیزی از فراری می خواهد گفت:

عملکرد بهتر. به نظرم خیلی ساده است.

در فصل 2018، مسابقاتی بود که ما در آن ها بسیار رقابتی بودیم و در کل اتومبیل فصل 2018 در بسیاری از مسابقات به خوبی عمل کرد و ما از آن ها نهایت استفاده را کردیم.

اما مسابقاتی نیز وجود داشت که ما آن جایی که باید باشیم نبودیم. گاهی با اختلاف یک یا دو دهم و گاهی بیشتر نسبت به رقیب خود عقب تر بودیم. آخر هفته هایی که نتوانستیم در آن ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

این همان چیزی است که ما باید برای سال آینده آن را برطرف کنیم و کنترل بهتر و بیشتری روی آن داشته باشیم.

فتل: فراری باید علت کمبود سرعت در مسابقات را شناسایی کندفتل: فراری باید علت کمبود سرعت در مسابقات را شناسایی کند سباستین فتل – گرندپری بحرین 2018

سباستین فتل در بخشی دیگر از مصاحبه ی خود، پیروزی در مسابقه ی بحرین را بهترین مسابقه ی سال خود عنوان کرد و برد در مسابقه ی کانادا را نیز فوق العاده توصیف کرد.

فتل گفت:

می خواهم بگویم بحرین به این دلیل که قبلا این مسابقه را دوست نداشتم اما اکنون واقعا عاشق آن هستم. نبرد سختی در دور آخر مسابقه شکل گرفت اما بسیار خوب است که توانستم در آن به پیروزی برسم و همچنین فکر می کنم که مسابقه ی بعدی که باید به آن اشاره کنم کانادا است.

فتل در بخشی دیگر از مصاحبه ی خود گفت:

سال طولانی با فراز و نشیب های بسیاری داشتیم و به عنوان یک تیم توانستیم قدم دیگری برداریم. اما با این حال هنوز آخرین قدم برای اینکه مطمئن باشیم که در همه ی مسابقات فصل بعد و نه فقط در مقاطعی از آن برای قهرمانی می جنگیم را هنوز برنداشته ایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه