کرانچار: امیدوارم تیم ملی فوتبال امید ایران پس از 44 سال به المپیک برسد


کرانچار: امیدوارم تیم ملی فوتبال امید ایران پس از 44 سال به المپیک برسد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی امید ایران پس از 44 سال به المپیک برسد، زیرا آخرین بار، در سال 1976 در المپیک حضور داشت.

کرانچار: امیدوارم تیم ملی فوتبال امید ایران پس از 44 سال به المپیک برسدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که در خارج از کشور حضور دارد، در گفتگو با سایت وچرینجی درباره تیم ملی امید کشورمان بیان کرد: برنامه ما در تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک این است که نخستین اردوی تمرینی خود را در تهران برگزار کنیم و پس از وقفه‌ای کوتاه مدت دوباره کارمان را از سر خواهیم گرفت. اولین اردوی آماده سازی ما برای مسابقاتی است که بخواهیم پس از ۴۴ سال جواز حضور در آن بازی‌های را بگیریم، زیرا آخرین باری که ایران در المپیک حضور داشت، مربوط به سال ۱۹۷۶ است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

او درباره وضعیت تیم ملی کرواسی با هدایت زلاتکو کرانچار بیان کرد: ماندن دالیچ در تیم ملی کرواسی تصمیمی درستی بود و با عملکردی که داشت، موفق شد نتایج خوبی با بازیکنان تیم ملی کرواسی بگیرد. آن‌ها در جام جهانی از رقبای خود سرتر بودند و حتی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با فرانسه بازی برابری ارائه کردند و تنها تاوان اشتباهات خود را دادند.

کرانچار ادامه داد: دالیچ برای آینده بازیکنانی را در اختیار نخواهد داشت و باید راه حلی برای این موضوع پیدا کند. لیگ ملت‌های اروپا به دالیچ کمک کرد تا برخی بازیکنان خاص را محک بزند و اکنون سه ماه فرصت دارد، تیم ملی کرواسی را برای مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰ آماده کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان در مورد لوکا مودریچ و کسب عنوان توپ طلا گفت: او بازیکن جاه طلب و با انگیزه‌ای است و تلاش زیادی کرد تا بتواند به توپ طلا برسد. لوکا از همان ابتدا قدرت ذهنی بالایی داشت و توانست با تلاش و پشتکار به این جایگاه برسد. مودریچ می‌تواند برای دیگر بازیکنان یک الگو باشد و موفق شد با تلاش در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی به روند مسی و رونالدو پایان دهد و توپ طلا را بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برنده توپ طلا

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید در اردوی کیش مشخص شد

توپ طلا به مودریچ رسید/ پایان سلطه مسی و رونالدو بر جوایز فوتبالی

انتهای پیام/

اظهارات کرانچار درباره وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری