خیز استان مرکزی برای تولید انیمیشن های مهدوی


خیز استان مرکزی برای تولید انیمیشن های مهدوی

مشایخی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مهدوی «صراط»،گفت: به منظور تشویق فعالان رسانه ای به ورود به مباحث مهدوی، کارگاه آموزشی انیمیشن سازیِ مهدوی با حضور 25 نفر از هنرمندان استان برگزار شد و مقرر است این افراد در تولید انیمیشن های مهدوی همکاری کنند.

«مصطفی مشایخی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به واگذاری بخش هنر و رسانه «جشنواره ملی مهدوی صراط» به بنیاد مهدی موعود(عج) استان مرکزی، اظهار کرد: بخش هنر و رسانه یکی از چهار بخش پیش بینی شده برای جشنواره صراط است که در رشته های انیمیشن کوتاه و موشن گرافیک، نقاشی خط و طراحی پوستر به همت دبیرخانه مستقر در بنیاد استان مرکزی برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان مرکزی اضافه کرد: فراخوان و سایت این جشنواره طراحی و هیئت داوران متشکل از پنج کارشناس انتخاب شده اند، البته یک داور ملی نیز به آنها افزوده می شود.

وی با اعلام 30 دی ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، تصریح کرد: علاوه بر این و به منظور تشویق فعالان رسانه ای به ورود به مباحث مهدوی، کارگاه آموزشی انیمیشن سازیِ مهدوی با حضور 25 نفر از هنرمندان استان برگزار شده و مقرر است که این افراد در تولید گروهی انیمیشن های مهدوی همکاری کنند.

مشایخی با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت مهدویت و به همت بنیاد مهدی موعود(عج) در استان مرکزی، ابراز کرد: خوشبختانه استقبال مردم به ویژه جوانان از برنامه ها و فعالیت های مهدوی بالا است و سطوح مختلف از مهدهای کودک تا حوزه های علمیه از طرح ها استقبال کرده و در اجرای آنها مشارکت دارند.

وی از اجرای طرح «رشد» خبر داد و گفت: این طرح ویژه آنهایی که دوره های تربیت مربی را گذرانده اند از پنجشنبه هفته جاری(15 آذرماه)، با حضور استادانی از قم برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان مرکزی تاکید کرد: علاوه بر این، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری دوره های مربیگری ویژه مهدهای قرآنی و نیز دوره های تربیت مربی معارف مهدوی، برگزاری نشست های مهدوی در دانشگاه ها با همکاری موسسه مصاف و .. نیز از دیگر برنامه هایی است که به طور معمول از سوی بنیاد در استان مرکزی اجرا می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تدارک گسترده برای مناسبت های مذهبی به ویژه نهم ربیع الاول(سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)) و نیمه شعبان از دیگر برنامه هایی است که بنیاد مهدی موعود(عج) در استان مرکزی با جدیت و در سطحی گسترده دنبال می کند.

پایان پیام/9

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان