بازی Assassin’s Creed Odyssey را از گوگل هدیه بگیرید!


رسانه کلیک – با یک ساعت تجربه بازی Assassin’s Creed Odyssey در مرورگر گوگل کروم، شرکت پرآوازه گوگل نسخه کامل این عنوان ویدیویی را به شما هدیه می‌دهد. این روزها موضوع سرویس‌های استریم بازی‌ها به یکی از داغ‌ترین و پرحاشیه‌ترین بحث‌های بازیکنان و حتی سازندگان کنسول‌ها و عناوین ویدیویی تبدیل شده و با وجود اینکه […] نوشته بازی Assassin’s Creed Odyssey...

رسانه کلیک – با یک ساعت تجربه بازی Assassin’s Creed Odyssey در مرورگر گوگل کروم، شرکت پرآوازه گوگل نسخه کامل این عنوان ویدیویی را به شما هدیه می‌دهد.

این روزها موضوع سرویس‌های استریم بازی‌ها به یکی از داغ‌ترین و پرحاشیه‌ترین بحث‌های بازیکنان و حتی سازندگان کنسول‌ها و عناوین ویدیویی تبدیل شده و با وجود اینکه شرکت گوگل تا به امروز هیچ فعالیتی در زمینه ساخت و توسعه دستگاه بازی و عناوین ویدیویی نداشته است، لیکن در حال حاضر تعدادی از اعضای این شرکت نامدار روی توسعه چنین سرویس‌ جدیدی مشغول به فعالیت هستند. از طرف دیگر، ردموندی‌ها نیز از غافله عقب نمانده‌اند و چند وقتی است که بخشی از تمرکز خود را روی ساخت سرویس ابری خود تحت عنوان xCloud قرار داده‌اند.

البته، سرویس استریم بازی‌ها در گذشته به دلیل کاهش محسوس کیفیت و گرافیک عناوین ویدیویی، واکنش‌های منفی بازیکنان را به همراه داشت و به یک پروژه شکست خورده مبدل شد. با این حال، اوایل مهر ماه امسال بود که شرکت گوگل به طور رسمی و به منظور خلق سرویس استریم بازی، همکاری خود با شرکت یوبی‌سافت را آغاز کرد و این پروژه هم‌اکنون به همراه تازه‌ترین اثر ویدیویی این شرکت فرانسوی به نام Assassin’s Creed Odyssey در دست توسعه قرار دارد.

در همین راستا، به‌نظر می‌رسد که پروژه استریم گوگل مراحل ابتدایی خود را طی کرده و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند بخشی از نسخه رایانه شخصی عنوان اساسین کرید اودیسه را از طریق مرورگر اینترنتی کروم تجربه کنند.

به بیان دقیق‌تر، شرکت گوگل امکان تجربه آزمایشی بازی Assassin’s Creed Odyssey از طریق سرویس استریم خود را برای علاقه‌مندان و بازیکنان ساکن کشور ایالات متحده آمریکا فراهم کرده و بازیکنان از امروز الی روز سه‌شنبه 25 دی ماه امسال (15 ماه ژانویه سال میلادی 2019) می‌توانند این عنوان ویدیویی را به طور رایگان از طریق مرورگر گوگل کروم و به صورت اینترنتی اجرا کنند.

نکته قابل توجه این است که شرکت گوگل به پاس قدردانی، به افرادی که یک ساعت از وقت خود را صرف تجربه اینترنتی بازی Assassin’s Creed Odyssey و بررسی این سرویس استریم مرورگر کروم می‌کنند، نسخه دیجیتالی این عنوان ویدیویی برای پلتفرم رایانه شخصی را هدیه می‌دهد. به بیان ساده‌تر، تنها با تجربه یک ساعت بازی اساسین کرید اودیسه در سرویس استریم گوگل، می‌توانید به صورت رایگان صاحب نسخه رایانه شخصی این عنوان شوید. توجه داشته باشید که این پیشنهاد ویژه، فقط تا روز مذکور ادامه خواهد داشت.

بازی Assassin’s Creed Odyssey را از گوگل هدیه بگیرید!

برای استفاده از این فرصت، کافی است که به وب‌سایت رسمی پروژه استریم بازی گوگل مراجعه کنید و پس از انجام مراحل ثبت نام، حساب کاربری شبکه یوپلی را به حساب کاربری پروژه استریم گوگل متصل کنید. سپس، با اجرای عنوان اساسین کرید اودیسه در مرورگر گوگل کروم و تجربه یک ساعته آن، نسخه کامل بازی را به طور رایگان دریافت کنید. ذکر این نکته مهم است که خریداران قبلی نسخه رایانه شخصی بازی Assassin’s Creed Odyssey از مزایای این پیشنهاد ویژه محروم هستند.

با همه این‌ها، فراموش نکنید که سرویس استریم بازی‌ها از جمله پروژه استریم گوگل به اینترنت بسیار پرسرعتی نیاز دارد که در حال حاضر استفاده از آن برای تعداد زیادی از کاربران نظیر بازیکنان ایرانی به دلیل محدودیت سرعت اینترنت امکان پذیر نیست. به علاوه، این پیشنهاد طلایی گوگل صرفا برای ساکنین کشور ایالات متحده آمریکا در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ بازی پرطرفدار و هیجان انگیز Assassin’s Creed Odyssey در روز سیزدهم مهر ماه سال 97 (پنجم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت فرانسوی یوبی‌سافت روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد این بازی با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه‌های رسمی به فروش می‌رسد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با پروژه استریم گوگل و عرضه رایگان عنوان اساسین کرید اودیسه برای شرکت‌کنندگان چیست؟ با توجه به اینکه سرویس‌های استریم به سرعت اینترنت بسیار بالایی نیاز دارند، شما آینده‌ای این سرویس‌ها را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: VG247

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...