رادیو کاتالونیا: بارسلونا به ایجنت فرنکی دی یونگ اعلام کرده حاضر نیست 75 میلیون یورو برای جذب موکلش هزینه کند


رادیو کاتالونیا: بارسلونا به ایجنت فرنکی دی یونگ اعلام کرده حاضر نیست 75 میلیون یورو برای جذب موکلش هزینه کند

از حقوق درخواستی هم خبری نیست!

طرفداری - بارسلونا نسبت به خرید فرنکی دی یونگ سرد شده است؟

دی یونگ 21 ساله به عنوان یکی از درخشان‌ترین مهره‌های فعلی فوتبال هلند، به شدت مورد توجه بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد. اخیرا گفته شد این بازیکن و آژاکس با پاریسی‌ها به توافق رسیده‌اند که البته تکذیب شد. صحبت از ادامه مذاکرات میان طرفین بود که رادیو کاتالونیا حالا خبر عجیبی منتشر کرده است.

به گزارش اوریول دومنک، بارسلونا پنج شنبه هفته پیش با علی دورسون، ایجنت دی یونگ ملاقات کرده است. ملاقات در شهر بارسلون اتفاق افتاده و نمایندگان باشگاه به ایجنت دی یونگ اعلام کرده‌اند نمی‌توانند 75 میلیون یورو برای خرید موکلش هزینه کنند و از طرفی در جایگاهی نیستند که بتوانند دستمزدی برابر با آنچه دیگر تیم‌ها به او پیشنهاد داده‌اند، روی میز بگذارند. این در حالی است که پاری سن ژرمن تعهد داده همزمان هم 75 میلیون یورو رقم درخواستی آژاکس را پرداخت می‌کند هم حقوق موردنظر دی یونگ را.

در این بین منچسترسیتی هم هست که پپ گواردیولا اخیرا با دی یونگ برای متقاعد کردن او صحبت داشته است. به گفته این منبع، بارسا همچنان اولویت دی یونگ محسوب می‌شود و او هنوز هم تصمیمی نگرفته است. پس از بارسا، دی یونگ ترجیح می‌دهد راهی منچسترسیتی شود. هر چه که هست، به نظر می‌رسد پایان داستان نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)