تجلیل از حافظان و قاریان شرکت‌کننده در مسابقات تنیس روی میز کشور


تجلیل از حافظان و قاریان شرکت‌کننده در مسابقات تنیس روی میز کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول کمیته فرهنگی هیئت تنیس روی میز لرستان با اشاره به فعالیت‌های هفت‌گانه فرهنگی در مسابقات کشوری تنیس روی میز نوجوانان و جوانان یادواره شهید سیدنورخدا موسوی، گفت: حافظان و قاریان شرکت کننده در این مسابقات تجلیل خواهند شد.

تجلیل از حافظان و قاریان شرکت‌کننده در مسابقات تنیس روی میز کشور

نادر بازگیر، مسئول کمیته فرهنگی هیئت تنیس روی میز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور یادواره شهید سیدنورخدا موسوی، در خرم‌آباد خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع بودیم.

وی به نام‌گذاری مسابقات به نام شهید سیدنورخدا موسوی اشاره کرد و افزود: در این مسابقات حافظان و قاریان قرآن شرکت‌کننده شناسایی و طی مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس هیئت تنیس روی میز کشور تجلیل خواهند شد.

بازگیر ارسال پیام کوتاه فرهنگی و توزیع بسته فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های مذهبی و توریستی استان به شرکت کنندگان در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این مسابقات برشمرد و گفت: برگزاری مسابقه کتبی با محتوای مذهبی ورزشی و تقدیر از خانواده‌های ورزشکارانی که حامی فرزندان بوده و از سراسر کشور در مسابقات حضور دارند از دیگر محورهای فعالیت‌های فرهنگی این دوره مسابقات است.

مسئول کمیته فرهنگی هیئت تنیس روی میز لرستان به برپایی کتابخانه سیار در جنب محل برگزاری مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و گفت: علاوه‌بر جنبه ورزشی این مسابقات، جنبه فرهنگی و تروبج مطالعه نیز مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022