دختران کاراته کار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند


دختران کاراته کار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند

دبیر هیات کاراته استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته دختران نوجوان و جوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تهران جریان داشت، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال شدند....

دبیر هیات کاراته استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته دختران نوجوان و جوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تهران جریان داشت، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال شدند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات، در رده سنی نوجوانان کاراته کاران شایسته گیلانی یک مدال نقره و یکی مدال برنز کسب کردند و در رده سنی جوانان نیز دختران گیلانی توانستند دو مدال برنز کسب کنند.
وی ادامه داد: در وزن 54- کیلوگرم رده سنی نوجوانان که 151 کاراته کار با هم رقابت کردند ، نگین نبات پور از استان گیلان پس از ورزشکارانی از مازندران و البرز در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز را کسب کرد.
زیکساری بیان کرد: همچنین در پایان مسابقات وزن 54+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان که 137 کاراته کار با هم به رقابت پرداختند ، آتنا محبوب بشری ورزشکار شایسته گیلانی پس از کاراته کاری از تهران روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره را بر گردن آویخت.
دبیر هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: در رقابت های رده سنی جوانان نیز، در وزن 48- کیلوگرم که 66 کاراته کار با هم مسابقه دادند ، الهه عطایی از گیلان توانست مدال برنز را کسب کند و پس از ورزشکارانی از مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد.
زیکساری اضافه کرد: همچنین در وزن 59+ کیلوگرم مسابقات کاراته دختران رده سنی جوانان ، هنگامه بی غم دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها پس از ورزشکارانی از قزوین و اصفهان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابت ها شد.
7285/2007
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...