امارات 3 میلیارد دلار را در بانک مرکزی پاکستان به ودیعه می‌گذارد


امارات 3 میلیارد دلار را در بانک مرکزی پاکستان به ودیعه می‌گذارد

شفقنا- دولت امارات از تصمیم خود برای به ودیعه گذاشتن سه میلیارد دلار در بانک مرکزی پاکستان با هدف پشتیبانی از سیاست مالی این کشور خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، «صندوق توسعه ابوظبی» (ADFD) امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشور طی روزهای آینده مبلغ سه میلیارد […]

امارات 3 میلیارد دلار را در بانک مرکزی پاکستان به ودیعه می‌گذارد

شفقنا- دولت امارات از تصمیم خود برای به ودیعه گذاشتن سه میلیارد دلار در بانک مرکزی پاکستان با هدف پشتیبانی از سیاست مالی این کشور خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، «صندوق توسعه ابوظبی» (ADFD) امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشور طی روزهای آینده مبلغ سه میلیارد دلار (بیش از ۱۱ میلیارد درهم) را در بانک مرکزی پاکستان به ودیعه خواهد گذاشت.

صندوق مذکور که نهاد مسئول کمک های مالی خارجی دولت محلی پایتخت امارات به شمار می آید، در بیانیه خود هدف از این ودیعه سه میلیارد دلاری را افزایش نقدینگی و ذخایر ارزی بانک مرکزی پاکستان عنوان کرده است.

بنا بر آن چه در این گزارش آمده، پاکستان از نخستین کشورهای جهان بوده که با امارات روابط دیپلماتیک برقرار کرده و پشتیبانی از سیاس مالی آن نیز با استناد به روابط تاریخی میان دو کشور و در راستای تقویت چشم انداز همکاری گسترده در زمینه های مختلف صورت گرفته است.

این در حالی است که صندوق توسعه ابوظبی پیش از این در پاکستان هشت پروژه توسعه در بخش هایی از قبیل انرژی، بهداشت، آموزش و راه سازی را با ۱.۵ میلیارد درهم (بیش از ۴۰۰ میلیون دلار) از جمله ۹۳۱ میلیون درهم (بیش از ۲۵۰ میلیون دلار) کمک بلا عوض، تامین مالی کرده است.

خبر اصلی را در وام ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام