توزیع بسته‌های شب یلدا در مناطق محروم تهران


امروز بیش از 2 هزار بسته حاوی غذای گرم و انار­ به مناسبت شب یلدا بین اقشار بی بضاعت در مناطق محروم حاشیه شهر تهران توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های شب یلدا در مناطق محروم تهرانحامد رجبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه این بسته ها بین گروه های شناسایی شده توزیع خواهد شد افزود: بنیاد برکت با همکاری گروه های مردمی اقدام به آماده سازی غذاها، بسته بندی و توزیع آنها کرده است.

مدیر ارتباط با گروه های مردمی بنیاد برکت با بیان اینکه پویش مردمی به وقت احسان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و به همت گروههای مردمی شکل گرفته است ادامه داد: آماده سازی این بسته ها از یک هفته پیش شروع شده است و در بین افراد محروم دروازه غار، شهید هرندی و کوره پزخانه ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع غذا در شب یلدا برای نخستین­ بار است گفت: در مجموعه­­بنیاد برکت احسان هر هفته توزیع غذا را در حاشیه شهرها و مناطق محروم به ویژه در منطقه شهید هرندی به دلیل تعدد کارتن خوابها انجام می شود.

مدیر ارتباط با گروه های مردمی بنیاد برکت با اشاره به شناسایی انجام شده توسط گروه های جهادی در مناطق محروم افزود: سامانه ای تحت عنوان *4030#­ ایجاد و­­توسط این سامانه نذورات مردمی را­ جمع آوری و با کمک گروه های مردمی به دست نیازمندان می رسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...