اقدام نژادپرستی دانمارک/ برای مهاجرت دست بدهید


اقدام نژادپرستی دانمارک/ برای مهاجرت دست بدهید

دولت و پارلمان دانمارک در اقدامی نژادپرستانه قانونی تصویب کرده است که به نظر می رسد هدف اصلی آن تحت فشار قرار دادن زنان مسلمانی باشد که در این کشور زندگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، دولت و پارلمان دانمارک در اقدامی نژادپرستانه قانونی تصویب کرده است که به نظر می رسد هدف اصلی آن تحت فشار قرار دادن زنان مسلمانی باشد که در این کشور زندگی می کنند.

طبق قانون جدید کشور دانمارک باید تمام زنان و مردان در کشور با یکدیگر دست دهند تا بتوانند شهروندی خود را در این کشور حفظ کنند. زنان مسلمان در اماکن عمومی بر اساس اصول دین خود حاضر نمی شوند با مردان غریبه دست دهند.

بر اساس قانون تصویب شده توسط پارلمان دانمارک زنان و مردانی که درخواست مهاجرت و اقامت در این کشور را می دهند باید با همه مردان و زنان کارمند سفارت خانه های مطبوع این کشور دست دهند. این قانون توسط بعضی از مقامات کشور دانمارک با واکنش منفی روبرو شده است.

البته در تصویب این قانون دانمارک تنها نیست. کشورهای سوئد و فرانسه قبل از قوانینی برای خارجی ها تصویب کرده بودند و یکی از شروط اقامت در این کشورها را دست دادن با مقامات سفارتخانه اعلام کرده بودند.

منبع: نیویورک تایمز

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022