دعوت به همکاری برنامه نویس فرانت اند  | React Js Developer


دعوت به همکاری برنامه نویس فرانت اند  | React Js Developer

آویژه، تولیدکننده‌ی محصولات مختلف گردشگری و وب‌سایت‌های پرترافیک، به برنامه‌نویس فرانت اِند نیاز دارد. برای ما در آویژه سن و مدرک و سابقه هیچ اهمیتی ندارد و توانایی انجام صحیح کار نیازمندی ماست.

ما اعتقاد داریم درکنار پرداخت حقوق مناسب و به‌موقع، شرایطی باید ایجاد کنیم تا افراد در کارها و تخصص‌های خودشان پیشرفت کنند و با برگزاری دوره‌های تخصصی و استفاده از تکنولوژی‌های مناسب و به‌روز به پیشرفت همکارانمان کمک کنیم.

از برنامه‌نویسان فرانت اِند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌کنیم:

تسلط به ReactJS و Redux (تسلط کامل به Angular و علاقه‌مند به یادگیری React)تسلط به (JavaScript (ES6, JSX تسلط به HTML5 و CSS3 و SASS توانایی کار با Rest API آشنایی با ساختار استاندارد صفحه‌های وب درک کامل از محدودیت‌ها و توانایی‌های موبایل و وب دارای روحیه‌ی کار تیمی و خلاق و باپشتکار انتقادپذیری و قبول بازخوردهای تیم و مشارکت با دیگر اعضای تیم برای سرعت‌بخشیدن به فرایند انجام پروژه آشنایی با React Native و تسلط به سایر فریمورک‌های جاوااسکریپت شما را در اولویت قرار می‌دهد

شرایط عمومی

کارت پایان خدمت برای آقایان

حضور تمام‌وقت از ساعت ۹ تا ۱۷

محل کار در خیابان جردن

حقوق و مزایای مناسب

بیمه‌ی تأمین اجتماعی به‌همراه تمامی مزایای قانون کار شامل عیدی‌ و پاداش و سنوات

وسایل سرگرمی مانند فوتبال‌دستی و پلی‌استیشن

مسیر شغلی مشخص و بلندمدت

محیط کاری شاداب و صمیمی

ارائه‌ی آموزش‌های دوره‌ای به اعضای تیم برای آشنایی با تکنولوژی‌های روز

معرفی مختصر آویژه

ما در آویژه با همکاری جمعی از نیروهای متخصص و باتجربه در حوزه‌ی IT از سال ۱۳۸۹ به تولید محصولات مختلف گردشگری و وب‌سایت‌های پرترافیک مشغول هستیم. سعی ما بر این بوده با ایجاد فضای باز و احترام متقابل در محیطی شاداب و صمیمی شرایطی ایجاد کنیم که همکارانمان با جدیت و علاقه‌مندی اهداف مجموعه را پیش ببرند. یکی از افتخارات ما این است که چند وب‌سایت پرترافیک کشور با رتبه‌های بالا از محصولات تیم ما هستند. همچنین در حوزه‌ی گردشگری، با ارائه‌ی راهکارها و محصولات موفق توانایی داریم با شرکت‌های خارجی این حوزه رقابت کنیم.

با ما ازطریق آدرس ایمیل job@avijeh.ir در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !