مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران


مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

برنامه 3 دی نود با محوریت بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 22:32 دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

برنامه 3 دی نود با محوریت بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 22:32 دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش وبسایت نود، در ابتدای برنامه سوال نظرسنجی درباره نتیجه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا پخش شد.

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

کلیپ خلاصه‌ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد :
- مرور بهترین و تلخ ترین لحظات تیم ملی در آسیا، از قهرمانی در سالهای دور و بازی در دوران جنگ تا تیمهای شورانگیز مایلی کهن و برانکو و حذف های پرحاشیه در 2000، 2007 و 2011
- مصاحبه با بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر
معرفی حریفان، مدعیان جام و تحلیل فنی تیم ملی
- گفتگوی زنده با کارلوس کی‌روش، جواد نکونام و کارشناس برجسته فوتبال آسیا

بهترین بازیکنان ماه های آبان و آذر لیگ، محمد و امین قاسمی نژاد براساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود معرفی شدند و مصاحبه با آنان پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

کلیپ تصاویر جذاب نیم فصل اول لیگ هجدهم پخش شد.(ویدیو)

معرفی تیم های همگروه ایران در جام ملت های آسیا با بررسی تیم عراق و عملکرد این تیم در تاریخچه جام ملت ها آغاز شد.(ویدیو)

وینفرد شفر سرمربی استقلال به عنوان مربی برتر ماه های آبان و آذر معرفی شد و مصاحبه با او پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

کلیپی دیدنی و خاطره انگیز از حضور ایران در تاریخ جام ملت ها و اتحاد برای قهرمانی در جام پیش رو پخش شد.(ویدیو)

مصاحبه با میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، وریا غفوری و امید ابراهیمی بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مرور عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا با پخش مسابقات جام 1980 آغاز شد.(ویدیو)

ارتباط تصویری با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در قطر برقرار شده و گفتگو با او انجام شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

بعد از جام جهانی حواشی زیادی اطراف تیم ملی بود و الان بهتر است اختلافات را کنار بگذاریم و برای شکستن طلسم به مسابقات برویم. کی‌روش در واکنش به این سوال گفت: این ایده خوبی است فقط ای کاش که می‌شد این ایده بعد از جام جهانی جاری شود ولی چیزی که مهم است این که است که این قدم آخر را برداریم و دیگر کارهایی که انجام نشد مهم نیست و از فردا من و 23 بازیکنم تمرکز کامل خودمان را برای موفقیت در جام ملت ها خواهیم داشت.
همه انتظار دارند تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شود و 40 درصد در نظرسنجی ما هم این نظر را داشتند در حالی که شما در مصاحبه ای گفتید رویای ما نیمه نهایی است. کی‌روش در این باره گفت: بله این عواقب طبیعی عملکرد فوق العاده تیم ملی در دو جام جهانی گذشته بوده و واقعا به جا است که هواداران این توقع را دارند و ما هم این توقع را داریم و الان که 15 روز تا جام ملتها فاصله داریم تمام حرفها زده شده و تمام حرفها به رئیس فدراسیون گفته شده و الان فقط باید واقع گرا باشیم و بدانیم جام ملتها تورنمنت بسیاری سختی برای همه تیمهاست و رویای این را داشتن که قهرمان شویم مطمئنا همه این رویا را دارند و سوال اصلی این است که استحقاق قهرمانی را داریم یا خیر. ما توقعات و رویاهای بزرگی داریم و همیشه توقع داریم به برد دست پیدا کنیم ولی آماده سازی ذهنی و روحی که من توقع دارم این است که تفکر فروتنانه داشته باشیم و خودمان را آماده کنیم برای مسابقات. توقع دارم بازیکنانم آماده صعود به قله باشند و قدم به قدم جلو بروند و ما نمی توانیم از قله شروع کنیم. در حال حاضر فینال جام ملتها و قله نخست ما بازی مقابل یمن است و با یک تفکر کاری متعهدانه در کمال فروتنی تلاش می کنیم اولین حریفمان یمن را پشت سر بگذاریم. بعد از آن به ویتنام و عراق فکر می کنیم، عراقی که کاندید حضور در دور دوم است. با توجه به اینکه تیمهای مدعی استرالیا، ژاپن و کره جنوبی و دیگران همه آنچه می توانستند انجام دادند تا آنجا حضور موفقی داشته باشند، مثل همیشه تمام تلاشمان را خواهیم کرد و نوعی بازی می‌کنیم که قلب های هواداران فوتبال ایران شاد باشد و خوشحال و سربلند به تیم ملی افتخار کنند.
پس می‌شود گفت هدف اصلی ما قهرمانی است؟
تکرار می کنم هدف در حال حاضر پیروزی در مقابل یمن است.

از امکانات کمپ قطر راضی هستید؟
امکاناتی که در قطر هست فوق العاده است. وقتی شما چیزی ندارید همیشه باید سر به زیر مراتب تحسین و تقدیر خود را نشان بدهید و نمی توانیم گله و شکایتی کنیم چون امکانات خیلی خوبی اینجا هست. آیا این آماده سازی بود که من در ذهن داشتم؟ خیر این طور نبود. ولی وقتی شما این امکانات فوق العاده را دارید نمی توانید گله کنید و باید تشکر کنید از قطر. البته یک قیمتی اینجا هست که باید پرداخت کنیم و اینکه ما اینجا حضور داریم که قطر[با بازی مقابل ما] آماده سازی اش را انجام دهد برای جام ملتها.

کی‌روش درباره اینکه مصدومیت بازیکنان کلیدی مثل قلی زاده و جهانبخش همه را نگران کرده گفت: بله یک دغدغه بزرگ من هم هست. در مدت های اخیر تمام تلاشمان را کردیم تا از بازیکنان مصدوممان حمایت کنیم. البته اینکه بازیکنان داخلی ما به فضای فوتبال اروپایی منتقل شدند بسیار خوب بود و فوتبال انگلیس فشار بالاتری دارد ولی این واقعیت هست که با شرایط بسیار جدی درباره مصدومیت ها روبرو هستیم و امشب و فردا زمان بسیار مهمی است که تصمیمات مهمی اتخاذ کنیم. در یک شرایط طبیعی این حمایت ها از بازیکنان انجام شد و تا جایی که توانستیم با منابع خودم دستیارم را به بلژیک فرستادم که از مصدومان حمایت کنیم ولی وقتی خودم این کار را می کنم با محدودیت هایی روبرو هستیم. البته باید تا فردا صبر کرد و بررسی های پزشکی بیشتر خواهیم داشت البته هر تصمیمی گرفته شود مطمئن هستم هر بازیکنی با ما بماند بیشترین تلاشش را خواهد کرد.

حدس می‌زنید قلی زاده و جهانبخش به جام برسند؟
الان واقعا شرایط 50 - 50 هست.

لیست تیم ملی را چه زمانی اعلام می کنید؟
فردا بعدازظهر شروع می کنم با بازیکنان به صورت شخصی صحبت کردن و پس فردا 26 دسامبر لیست نهایی را به ای اف سی اعلام خواهیم کرد.

نمی‌شود بگویید فردا با چه کسانی صحبت می کنید؟!
نه به خاطر احترامی که قائل هستم صحبت نخست باید با بازیکنان انجام شود. نه فقط به خاطر تقدیر از آنها بلکه بازیکنان باید بدانند یک لیست استندبای خواهد بود تا روز آخر قبل از رقابت ها اگر اتفاقی برای بازیکنی بیفتد جایگزین شوند.

فکری برای عادت بد ایران در این تورنمنت و اخراج ها و ضربات پنالتی کرده‌اید؟
داریم در این باره سخت کار می کنیم و جام ملتهای آسیا مسابقات دشواری است. باید از لحاظ ذهنی قوی و بالغ باشید و در لحظات خاص از تجربه تان استفاده کنید و بازیکنان باید ریلکس باشند و با اعتماد به نفس لذت ببرند و به خودشان و تیم اعتماد داشته باشند و به خاطر اینکه تیم و بازیکنان خوبی داریم و مثل تیمهای دیگر شانس داریم. تمرکزمان باید روی خوب بازی کردن و فوتبال خوب باشد اگر اتفاق بیفتد مطمئن هستم نگاهمان همیشه به آینده خواهد بود و این راهکار خوبی خواهد بود که در این مسابقات موفق شویم. از لحاظ روحی مهم ترین مسئله این است که من همیشه از بازیکنان توقع دارم فقط روی یک بازی تمرکز کنند وقتی شما به بیش از یک بازی فکر می کنید مطمئنا لطمه می‌خورید و باید قدم به قدم حرکت کنید به خاطر اینکه آینده ای وجود نخواهد داشت اگر فضای حال حاضر را نتوانید فراهم کنید. تک تک بازی ها باید نوعی بازی شود که فینال جام ملتهاست. با کمال احترام برای حریف، فرقی نمی کند با یمن یا فلسطین یا ژاپن بازی کنیم، احترام به حریف و نگرش باید حرفه ای باشد.

تماشاگران ایرانی زیادی در امارات خواهند بود؟
بله در زبان ما می‌گوییم انشالله که باشند.

بازیکنا زیاد از حد در فضای مجازی و اینستاگرام درگیر نیستند؟ و حتی خودتان بهتر نیست کمی این فضا را کنار بگذارید و بروید بجنگید برای قهرمانی بهتر باشد؟
شما باید این توصیه ها را به افرادی که حمله های واهی و دروغین کردند در شش ماه گذشته بکنید. مخصوصا این نوع نظم و انضباط باید از طرف فدراسیون فوتبال اجرا شود چون اگر این اتفاق می افتاد ما الان در شرایط امروز نبودیم. ما کاملا هیچ حمایتی نداشتیم و شرایطی که اینجا هستیم تنها هستیم این توصیه خیلی خوب بود اگر برای افرادی استفاده می شد که این مدت بی احترامی کردند به بازیکنان تیم ملی حملاتی کردند به من و کادر من حمله کردند با یک سری تهمت های کاملا واهی و مسائلی که افترا بود و فقط باعث افسوس است که این توصیه شما 4-5 ماه زودتر اتفاق نیفتاد.

همان طور که خودتان گفتید بهتر است هر اتفاقی افتاده کنار بگذاریم و از فردا به قهرمانی فکر کنیم. کی روش در واکنش به این صحبت فردوسی پور گفت: نگران تمرکز ما نباشید چون ما در 8 سال گذشته به هواداران فوتبال ایران ثابت کردیم با تمرکز بالا کارمان را انجام دادیم و تنها یک چیز در ذهنمان داشتیم و اینکه برای قلب های مردم بازی کنیم. نگران نباشید اوضاعمان خوب خواهد شد.

کی‌روش در پاسخ به اینکه در نظرسنجی به کدام گزینه رای می دهد گفت: گزینه ای که من انتخاب می کنم یک مطلب مهم در این نظرسنجی را نادیده گرفتید و اینکه مهم ترین مقامی که می شود به دست آورد قلوب هواداران فوتبال ایران است. در این مسابقات مطمئنا ما برای یک بار دیگر تلاش خودمان را خواهیم کرد که قهرمان قلبهای مردم ایران شویم. دفعه آخر بعد از جام جهانی به من گفتند 65 میلیون نفر در خیابان خوشحالی کردند وهدفمان این است این بار بیشتر از این عدد باشد و بعد از آن با صلح و صفا ادامه بدهیم و سر تعظیم فرود بیاورم برای همیشه مقابل هواداران فوتبال ایران.

فردوسی پور به عنوان رقیب برای کی‌روش کری‌خوانی کرد و پرسید الان منچستر چندم است که کی‌روش پاسخ داد: منچستر به پیروزی برمی‌گردد و آرزوی موفقیت برایش دارم اما الان تمام فکر و ذهنم کسب پیروزی برای تیم ملی ایران است و اطمینان از اینکه وقتی مسابقات تمام شد به عملکردمان افتخار کنیم.

فردوسی پور در ادامه گفت لطفا کاری کنید در گروه اول شویم و به مسیر سخت تیم دوم گرفتار نشویم و کی‌روش پاسخ داد: مطمئنا تلاش می کنیم ولی بیایید همگی دست به دست هم با برد یمن شروع کنیم. آرزو می کنم در سال آینده میلادی تمام مردم جهان عشق، سلامتی و موفقیت داشته باشند و مخصوصا صلح.

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

آنالیز وضعیت بازیکنان تیم ملی و شانس آنها برای حضور در فهرست نهایی ایران در جام ملتها پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی مهمان این هفته به استودیو آمد وگفتگو با او درباره وضعیت تیم ملی در جام ملتهای پیش رو و خاطرات جام‌های پیشین انجام شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مرور عملکرد تیم ملی در جام ملت های 1996 و گفتگوی نوستالژیک برنامه نود با محمد مایلی کهن پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

خاطره های سه قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا در گفتگو با اصغر شرفی مرور شد.(ویدیو)

معرفی تیم ملی یمن، همگروه ایران در جام ملت های آسیا پخش شد.(ویدیو)

اتفاقات جام ملتهای 2000 و حذف تیم پرحاشیه جلال طالبی با شکست مقابل کره جنوبی بخش بعدی بود که پخش شد.(ویدیو)

بخش دوم گفتگو با ملی پوشان ایران در قطر این بار در صحبت با طارمی، آزمون، شجاعی و دژاگه پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

مرور عملکرد تیم ملی در جام ملتهای 2004 در گفتگو با حسین کعبی، سومی تلخ و شیرین ایران در چین بخش بعدی بود.(ویدیو)

ارتباط تصویری با با بهادر امیری خبرنگار اعزامی برنامه نود به قطر برقرار شده و ضمن صحبت درباره وضعیت ایران در بازی با فلسطین تک گل ایران توسط طارمی در این بازی پخش شد.(ویدیو)

گزارشی از تمرین تیم ملی در قطر و گفتگو با کی‌روش و بازیکنان ایران پخش شد.(ویدیو)

معرفی تیم ملی ویتنام، سومین همگروه ایران در جام ملت های آسیا پخش شد.(ویدیو)

مرور عملکرد ایران در جام ملتهای 2007 و تیم متفاوت امیر قلعه نویی در ادامه پخش شد.(ویدیو)

آنالیز سبک بازی تیم ملی و تفاوت نحوه بازی در جام ملتها با جام جهانی پخش شد.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

عملکرد ایران در جام ملتهای 2011 با هدایت افشین قطبی و انتقادات تند بازیکنان از سرمربی تیم پس از حذف، آخرین بخش تاریخچه عملکرد ایران در این مسابقات بود که پخش شد.(ویدیو)

بررسی مدعیان اصلی قهرمانی جام ملتهای 2019 بخش بعدی بود که روی آنتن رفت.(ویدیو)

گفتگو با رامین رضاییان درباره حواشی اخیرش و مصاحبه علیه بازیکنان سابق تیم ملی همچون سروش رفیعی پخش شد.(ویدیو)

نود درجه با مرور حواشی هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر با سوژه هایی چون دلیل اشتباهات داوری، جدایی خارجی های استقلال، کیفیت پایین تصاویر پخش مسابقات، تشبیه پروژه کمک داور ویدیویی به آزادراه تهران شمال و افتتاح ورزشگاه نقش جهان، حل مشکل بازنشستگان ورزش با فتوشاپ(!) و... بود.(ویدیو)

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت 1.57 بامداد سه‌شنبه به پایان رسید. در انتهای این برنامه با شرکت بیش از یک میلیون و 386 هزار نفر در نظرسنجی، 42.5 درصد شرکت کنندگان قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا را پیش بینی کردند، 24.4 درصد به شکست در نیمه‌نهایی و 15.1 درصد به شکست در فینال و نایب قهرمانی رای دادند.

مشروح برنامه 3 دی نود / امیدواری به قهرمانی ایران

برنامه بعدی نود پس از پایان مسابقات جام ملتهای آسیا پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل