عکس ؛ تصاویری از تیپ خاص بانوی ملی پوش ایرانی در حال گشت و گذار در اروپا !


کاوه رضایی فوتبالیست ایرانی که 2 سال در تیم شارلوای بلژیک درخشید و گل های زیادی نیز برای این تیم به ثمر رساند ابتدای این فصل فوتبال اروپا به تیم کلوب بروژ بلژیک منتقل شد. این جا به جایی اما به هیچ وجه برای او خوشایند نبود.او ابتدا در این تیم با مصدومیت مواجه شد و چند بازی تیمش را از دست داد و سپس بعد از بهبود مصدومیتش و حضور در بازی های متعدد...

عکس ؛ تصاویری از تیپ خاص بانوی ملی پوش ایرانی در حال گشت و گذار در اروپا !

تصاویری از فرنوش شیخی بانوی ملی پوش والیبال و همسر کاوه رضایی در اروپا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶
عکس ؛ تصاویری از تیپ خاص بانوی ملی پوش ایرانی در حال گشت و گذار در اروپا !

کاوه رضایی لژیونر و ملی پوش ایرانی اف سی بروژ بلژیک، این روزها منتظر اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات است ، همسر این بازیکن که ملی پوش تیم ملی والیبال است هم همزمان از فرصت حضور در اروپا استفاده کرده و گشت و گذاری در قاره سبز داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی فوتبالیست ایرانی که ۲ سال در تیم شارلوای بلژیک درخشید و گل های زیادی نیز برای این تیم به ثمر رساند ابتدای این فصل فوتبال اروپا به تیم کلوب بروژ بلژیک منتقل شد.
این جا به جایی اما به هیچ وجه برای او خوشایند نبود.او ابتدا در این تیم با مصدومیت مواجه شد و چند بازی تیمش را از دست داد و سپس بعد از بهبود مصدومیتش و حضور در بازی های متعدد نتوانست در تیم جدیدش مثمر ثمر باشد تا انتقاد ها علیه او زیاد شود.
کاوه رضایی حالا این روزها منتظر اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات است ، همسر این بازیکن که ملی پوش تیم ملی والیبال است هم همزمان از فرصت حضور در اروپا استفاده کرده و گشت و گذاری در قاره سبز داشته است.

فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی که در رشته والیبال فعالیت می کند این عکس را که در حال قدم زدن در خیابان های بلژیک است در صفحه شخصی شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.

عکس ؛ تصاویری از تیپ خاص بانوی ملی پوش ایرانی در حال گشت و گذار در اروپا ! عکس ؛ تصاویری از تیپ خاص بانوی ملی پوش ایرانی در حال گشت و گذار در اروپا !

اقتصاد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم