پیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویر


پیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویر

محمد رضا بنی اسدی گفت : این پروژه هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان دی‌ماه امسال بهره‌برداری آزمایشی با تولید 2000 تن اسید استارت خواهد خورد.

کد خبر: 87807 ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۰:۴۲:۳۳

مدیرعامل شرکت ملی مس خبر داد :

محمد رضا بنی اسدی گفت : این پروژه هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و تا پایان دی‌ماه امسال بهره‌برداری آزمایشی با تولید ۲۰۰۰ تن اسید استارت خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ؛ با توجه به این که طرح اسید سولفوریک مس سرچشمه، در مراحل نهایی راه‌اندازی قرار گرفته است، مدیرعامل شرکت مس از آخرین مراحل پیشرفت این پروژه به منظور رفع اشکالات احتمالی و تسریع در بهره‌برداری در موعد مقرر بازدید کرد.

محمد رضا بنی اسدی راد مدیرعامل شرکت مس گفت : مهمترین طرح محیط زیستی شرکت مس بر پایه تعهدی که این شرکت به کمیته زیربنایی هیات دولت در سال ۹۵ داده است تا پایان سال ۹۷ باید به بهره‌برداری برسد تا دیگر هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی محیط زیستی برای این صنعت پایه کشور وجود نداشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد: این پروژه هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و تا پایان دی‌ماه امسال بهره‌برداری آزمایشی با تولید ۲۰۰۰ تن اسید استارت خواهد خورد.

پیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویرپیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویرپیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویرپیشرفت 90 درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه+تصاویر

راه آرمان

تهیه و تنظیم : طهماسبی

انتهای پیام /


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر