رقابت سپاهان و دانشگاه آزاد برای قهرمانی لیگ برتر دوچرخه سواری پیست


رقابت سپاهان و دانشگاه آزاد برای قهرمانی لیگ برتر دوچرخه سواری پیست

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/) - لیگ دوچرخه سواری پیست ایران به خط پایان خود نزدیک می‌شود و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد یکی از دو تیم سپاهان و دانشگاه آزاد به زودی جام قهرمانی لیگ پیست را بالای سر...

طرفداری - لیگ دوچرخه سواری پیست ایران به خط پایان خود نزدیک می‌شود و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد یکی از دو تیم سپاهان و دانشگاه آزاد به زودی جام قهرمانی لیگ پیست را بالای سر برد و پیشگامان کویر یزد و رعد پدافند هوایی تهران از شانس کمتری برای قهرمانی برخوردار هستند.

ادامه درخشش سپاهانی‌ها در روز دوم مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری پیست سبب شد این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. در شرایطی که دانشگاه آزاد و پیشگامان کویر یزد تلاش می‌کنند سپاهان را متوقف کنند سپاهان با اتکا به مهره‌های ملی پوش خود در روز دوم صدرنشین شد اما این صدرنشینی در روز سوم متزلزل است.

پس از این که روز نخست لیگ برتر پیست در اهواز با عناوین قابل توجه برای سپاهانی‌ها به پایان رسید، تیم اصفهانی توانست در روز دوم نیز از ۴ ماده مسابقه برگزار شده، در یک ماده قهرمان شود و در ۳ ماده دیگر نیز عنوان سوم را کسب کند.

در این مسابقات در ماده اومنیوم، محمد گنج خانلو از سپاهان قهرمانی خود را در ماده اسکرچ، تکرار کرد و این بار در اومنیوم بالاتر از مهدی علمایی از دانشگاه آزاد و اسماعیل باقری از رعد پدافند هوایی تهران قهرمان شد. در ماده یک کیلومتر، رضا رشنو از رعد پدافند هوایی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، احسان خادمی از دانشگاه آزاد دوم شد و علی عسگری از سپاهان در رده سوم قرار گرفت.

دانشگاه آزاد، نزدیک‌ترین تعقیب کننده سپاهان در ماده کایرین با احسان خادمی به مقام نخست رسید و محمد دانشور خرم از پیشگامان کویر یزد و علی عسگری از سپاهان دوم و سوم شدند. در دور امتیازی، بهنام آرین از پیشگامان به مقام اول رسید و بالاتر از حامد عبادی از رعد پدافند و حسین ناطقی از سپاهان قرار گرفت.

نتایج روز سوم لیگ برتر پیست برای تعیین قهرمان سرنوشت ساز خواهد بود زیرا در آغاز روز سوم و در ماده تعقیبی انفرادی محمد رجبلو از تیم دانشگاه آزاد بالاتر از امیرحسین جمشیدیان از سپاهان اصفهان و بهنام آرین از پیشگامان کویر یزد قرار گرفت و اکنون هر دو تیم شانه به شانه هم پیش می‌روند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شباهت تاریخی دو گل و دو پاس گل؛/ وحید امیری و کریم باقری: قهرمان لیگ عوض می‌شه!