آغاز دور برگشت چمپیونشیپ در غیاب بازیکنان ایرانی


آغاز دور برگشت چمپیونشیپ در غیاب بازیکنان ایرانی

تیم‌های ردینگ و ناتینگهام فارست در غیاب بازیکنان ایرانی خود دور برگشت چمپیونشیپ را آغاز کردند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

مسابقات هفته بیست و چهارم و آغازین نیم‌فصل دوم چمپیونشیپ انگلیس برگزار شد که در یکی از بازی‌های تیم ردینگ که سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مهمان تیم رده بیست و سومی میلوال بود.

یاران عزت‌اللهی که در هفت دیدار اخیرشان سه شکست و دو تساوی داشتند، امشب هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان دهند و با یک گل در خانه میلوال مغلوب شدند تا ۱۹ امتیازی بمانند و با یک پله سقوط جای حریف خود را در رتبه بیست و سوم جدول بگیرند.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، ناتینگهام فارست که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در غیاب ملی پوش ایرانی خود در استادیوم کارو رود به مصاف تیم رده دومی نوریچ سیتی رفت.

یاران انصاری‌فرد هم مثل ردینگ، امشب نتوانستند به ناکامی‌هایشان پایان دهند و پس از دو باخت و یک شکستی که در سه هفته گذشته تجربه کرده بودند، این بار هم برابر نوریچ سیتی متوقف شدند تا ۳۶ امتیازی شده و در جایگاه دهم جدول چمپیونشیپ بایستند.

سعید عزت‌اللهی که از رفتن به جام ملت‌های آسیا باز مانده، در مسابقه امشب به دلیل مصدومیت دور از فهرست ردینگ انگلیس بود و کریم انصاری‌فرد نیز بخاطر حضور در اردوهای ملی، در لیست ناتینگهام فارست در دیدار برابر نوریچ سیتی حضور نداشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گاتزتا: او تورام و لائوتارو را تهدید می‌کند/ طارمی نمی‌تواند برای اینتر و اینزاگی صبر کند!