حمله استقلالی ها به مرتضی تبریزی ؛ چالش عجیب ستاره گرانقیمت شفر!


روز گذشته ویدئویی از بازی مرتضی تبریزی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این مهاجم در چالشی که خود یا دوستانش برای او تدارک دیده بودند باید 10 توپ تخم‌مرغی را به داخل لیوان‌های کاغذی که به شکل مثلث کنار هم قرار گرفته بودند می‌انداخت. البته مرتضی تبریزی در اقدام اولیه نتوانست هر 10 توپ را داخل لیوان‌ها بیندازد و یکی از توپ تخم‌مرغی‌ها به بیرون...

حمله استقلالی ها به مرتضی تبریزی ؛ چالش عجیب ستاره گرانقیمت شفر!

طعنه هواداران به تبریزی: کاش کمی گل می زدی!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ | ۵:۰۰
حمله استقلالی ها به مرتضی تبریزی ؛ چالش عجیب ستاره گرانقیمت شفر!

ساعتی پس از پخش این تصاویر کاربران استقلالی و البته پرسپولیسی شروع به نوشتن کامنت‌هایی برای تبریزی کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند تبریزی اگر در لیگ و در تیم استقلال به این خوبی توپ‌هایش را به درون دروازه حریفان استقلال می‌زد حالا نه تنها این همه طعنه و حرف از استقلالی‌ها نمی‌شنید بلکه استقلال هم جایگاهش رده پنجم جدول نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته ویدئویی از بازی مرتضی تبریزی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این مهاجم در چالشی که خود یا دوستانش برای او تدارک دیده بودند باید ۱۰ توپ تخم‌مرغی را به داخل لیوان‌های کاغذی که به شکل مثلث کنار هم قرار گرفته بودند می‌انداخت. البته مرتضی تبریزی در اقدام اولیه نتوانست هر ۱۰ توپ را داخل لیوان‌ها بیندازد و یکی از توپ تخم‌مرغی‌ها به بیرون افتاد، اما با دو تلاش دیگر توانست دهمین توپ را نیز به لیوانی که خالی مانده بود، بیندازد.

ساعتی پس از پخش این تصاویر کاربران استقلالی و البته پرسپولیسی شروع به نوشتن کامنت‌هایی برای تبریزی کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند تبریزی اگر در لیگ و در تیم استقلال به این خوبی توپ‌هایش را به درون دروازه حریفان استقلال می‌زد حالا نه تنها این همه طعنه و حرف از استقلالی‌ها نمی‌شنید بلکه استقلال هم جایگاهش رده پنجم جدول نبود. یا لااقل هم‌امتیاز با تیم‌های صدرنشین می‌شد. از آن مهم‌تر خیلی‌ها به نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن اشاره داشتند و می‌گفتند تبریزی اگر به این دقت توپ‌هایش را گل می‌کرد به نیمکت دوخته نمی‌شد تا به جای کاندیدای خروج از لیست استقلال شدن در لیست تیم ملی جای بگیرد. هرچند که او به دلیل بازی برای ذوب‌آهن و استقلال محکوم به ادامه حضور در استقلال است! یک کاربر دیگر هم نوشته بود به جای توپ تخم‌مرغی با توپ چهل تیکه تمرین کن که لیگ شروع شد بتوانی گل بزنی!

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !