ماجرای تعطیلی مدرسه به دلیل ریزش گچ سقف کلاس در شادگان


ماجرای تعطیلی مدرسه به دلیل ریزش گچ سقف کلاس در شادگان

رئیس آموزش‌وپرورش شادگان با بیان اینکه پس از بارندگی‌های اخیر سقف یکی از کلاس‌ها دچار مشکل شد، گفت: در بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش‌وپرورش شادگان با بیان اینکه پس از بارندگی‌های اخیر سقف یکی از کلاس‌ها دچار مشکل شد، گفت: در بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

در پی باران‌های اخیر در خوزستان سقف یکی از مدارس شهرستان شادگان واقع در روستای سوده دچار مشکل شد و بنابر گزارش مردمی گچ سقف کلاس درس ریزش کرد و مدرسه چند روزی تعطیل شد.

عزیز مقدم رئیس آموزش و پرورش شادگان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تکذیب تعطیلی مدرسه حتی برای یک روز، اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های اخیر مقداری از ایزوگام سقف مشکل پیدا کرد و باعث عبور رطوبت و ریزش گچ سقف کلاس شد که مدیر مدرسه در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام نداد و با حضور اهالی و اعتراض آن‌ها بازدیدی از مدرسه صورت گرفت. طی بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

وی افزود: این مدرسه از جمله مدارس تخریبی و در برنامه برای بازسازی قرار دارد و مراحل ابتدایی کار نیز انجام شده است و برخی اختلافات ملکی بر روی زمین مدرسه علت تأخیر در شروع نوسازی است.

رئیس آموزش و پرورش شادگان عنوان کرد: در شهر شادگان و روستا‌های تابعه بیش از ۲۵ مدرسه نیاز به نوسازی دارند که به اداره کل اعلام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نوسازی درحال انجام است.

وی افزود: مدرسه کار و دانش شادگان که از مدارس پرجمعیت شهر است پس از باران‌های اخیر سقف برخی کلاس‌ها و همچنین سقف دفتر مدیر مدرسه نیز دچار مشکل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی