تصویر قاب گوشی نوکیا 9 پیور ویو به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – امروز تصویری از قاب گوشی نوکیا 9 پیور ویو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصویر حضور دوربین اصلی پنج گانه در این گوشی هوشمند را تایید می کند. در ماه های اخیر شاهد معرفی گوشی های هوشمند مجهز به دوربین اصلی سه گانه و چهارگانه از سوی شرکت های هواوی […] نوشته تصویر قاب گوشی نوکیا 9 پیور ویو به اینترنت راه پیدا کرد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – امروز تصویری از قاب گوشی نوکیا 9 پیور ویو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصویر حضور دوربین اصلی پنج گانه در این گوشی هوشمند را تایید می کند.

در ماه های اخیر شاهد معرفی گوشی های هوشمند مجهز به دوربین اصلی سه گانه و چهارگانه از سوی شرکت های هواوی و سامسونگ بودیم. HMD Global به عنوان تولیدکننده گوشی های نوکیا قصد دارد سال آینده از یک محصول ویژه رونمایی کند (تصویر لو رفته نوکیا 9 پیور ویو به دوربین اصلی پنج گانه اشاره می کند).

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو در فضای مجازی بودیم. علاوه بر شایعات، رندرهای زیادی از این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار گرفته که طراحی این محصول را مشخص می کند.

امروز تصویری از قاب این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده که شایعات گذشته را تایید می کند. پرچمدار آینده نوکیا به دوربین اصلی پنج گانه مجهز می شود. این احتمال وجود دارد که تصویر منتشر شده بر اساس رندرهای گذشته طراحی شده باشد.

تصویر قاب گوشی نوکیا 9 پیور ویو به اینترنت راه پیدا کرد

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با سنسورهای مورد استفاده در دوربین اصلی این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. بر اساس شایعات، نوکیا برای محصول خود سنسور با زاویه دید عریض، تله فوتو و سنسور تشخیص عمق در نظر می گیرد.

گفته می شود قدرت این اسمارت فون را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند که با توجه به معرفی پردازنده اسنپدراگون 855، ناامیدکننده به نظر می رسد.

در حالی که گزارش های اولیه به معرفی این دستگاه در اواخر سال 2018 اشاره می کردند، HMD Global اعلام کرد از پرچمدار آینده خود در سال 2019 رونمایی می کند.

در اوایل سال آینده میلادی شاهد برگزاری نمایشگاه CES و همچنین کنگره جهانی موبایل 2019 هستیم. این احتمال وجود دارد که پرچمدار آینده نوکیا در یکی از این مراسم ها به صورت رسمی معرفی شود.

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا