هشدار ستاره نروژ به مدعیان قهرمانی آسیا


هشدار ستاره نروژ به مدعیان قهرمانی آسیا

ستاره سابق نروژ که برای مدتی هدایت کره شمالی را برعهده داشت به تیم های آسیایی حاضر در جام ملت های آسیا هشدار داد که شاگردان سابق او را دست کم نگیرند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

بعد از رساندن کره شمالی به مرحله نهایی جام ملت ها با پیروزی 2-0 برابر هنگ کنگ در پیونگ یانگ، یورن آندرسون سرمربی نروژی این تیم ترجیح داد راهی کی لیگ شود تا هدایت اینچئون یونایتد در فوتبال کره جنوبی را برعهده بگیرد. در پی این تصمیم ستاره سابق نروژ فدراسیون فوتبال کره شمالی کیم یونگ جون را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

یونگ جون یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که با نتایج ناامیدکننده از جمله شکست سنگین 7-0 مقابل پرتغال با هدایت کارلوس کی روش به خانه بازگشت و با دردسرهای زیادی روبرو شد. آندرسون با وجود گذشت چند ماه از این جدایی در آستانه آغاز جام ملت ها در گفتگویی با سایت AFC به تمام رقبای کره شمالی در مرحله گروهی هشدار داد که نباید به هیچ عنوان شاگردان سابق او را دست کم بگیرند.

مربی نروژی مدعی شد:« قبول دارم کره شمالی در گروهی دشوار قرار دارد اما فکر می کنم آنها فرصت خوبی برای رسیدن به مرحله دوم و بالاتر داشته باشند. زمانی که هدایت تیم را برعهده داشتم بازیکنانی تاکتیکی و فیزیکی را تمرین می دادم که روحیه بسیار بالایی در جنگ با رقبا داشتند و اصلا دست از مبارزه نمی کشیدند. بدون اغراق باید بگویم کره شمالی تیم جان سخت هاست و تنها نقطه ضعف آنها عدم تجربه بین المللی است».

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل