نگاهی به یکی از دشوار ترین گروه‌های جام ملت‌های آسیا !


نگاهی به یکی از دشوار ترین گروه‌های جام ملت‌های آسیا !

در گروه E رقابت های جام ملت های آسیا 2019 که در کشور امارات برگزار خواهد شد ، تیم های عربستان سعودی ، قطر ، لبنان و کره شمالی با یکدیگر همگروه هستند . این گروه را می توان یکی از دشوار ترین گروه های 6 گانه این رقابت ها دانست . جایی که رقابت سنگینی بین عربستان سعودی و قطر برای صدر نشینی وجود دارد . جایی که عربستان سعودی که در حال حاضر در رنکینگ...

نگاهی به یکی از دشوار ترین گروه‌های جام ملت‌های آسیا !

معرفی کامل تیم های گروه E جام ملت های آسیا
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۳

در ادامه معرفی گروه های مختلف جام ملت های آسیا ، در این کلیپ به معرفی تیم های گروه E این رقابت ها می پردازیم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در گروه E رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ که در کشور امارات برگزار خواهد شد ، تیم های عربستان سعودی ، قطر ، لبنان و کره شمالی با یکدیگر همگروه هستند .

این گروه را می توان یکی از دشوار ترین گروه های ۶ گانه این رقابت ها دانست . جایی که رقابت سنگینی بین عربستان سعودی و قطر برای صدر نشینی وجود دارد . جایی که عربستان سعودی که در حال حاضر در رنکینگ فیفا در رتبه ۶۹ قرار دارد ، با کسب سه عنوان قهرمانی در سال های ۱۹۸۴ ، ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ از بیشترین شانس برای صدر نشینی در این گروه برخوردار است .
تیم قطر نیز با رنکینگ ۹۳ فیفا ، می تواند دومین تیم صعود کننده از این گروه شناخته شود . بهترین مقام قطری ها در تاریخ جام ملت های آسیا ، سابقه دو بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۱ است .
اما نباید از غیر قابل پیش بینی کره شمالی که در رنکینگ فیفت در رتبه ۱۰۹۸ دنیا قرار دارد هم غافل شد . کره ای ها که تنها افتخارشان در جام ملت های آسیا ، کسب رتبه چهارم ، آن هم در سال ۱۹۸۰ است ، امیدوارند تا با قانون جدید این رقایت ها ( صعود سه تیم از هر گروه ) بتوانند یکی از تیم های صعود کننده از این گروه باشند .

و در آخر تیم ملی لبنان با رنکینگ ۸۱ دنیا آخرین شانس صعود از این گروه دشوار تلقی می شود . لبنانی ها در تاریخ جام ملت های آسیا عملکرد مناسبی نداشتند و بزرگترین افتخار ان ها به سال ۲۰۰۰ و جایی که آن ها موفق شدند از گروهشان صعود کنند بر می گردد .

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم