سال 2019 سال بزرگی برای استودیو پلاتینیوم گیمز خواهد بود؛ بازی‎های بسیاری در راه هستند


سال 2019 سال بزرگی برای استودیو پلاتینیوم گیمز خواهد بود؛ بازی‎های بسیاری در راه هستند

استودیو پلاتینیوم گیمز قصد دارد در سال 2019 فعالیت بیشتری داشته باشد و فعلا انتشار بازی Bayonetta 3 در سال 2019 تایید شده است. «آتسوشی اینابا» (Atsushi Inaba) رییس استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که بازیکنان در سال 2019 شاهد بازی‎های بیشتری از این کمپانی خواهند بود. سال آینده درست مثل سالی که گذشت، سال حساسی خواهد بود.  به نظر می‎رسد امسال سالی...

استودیو پلاتینیوم گیمز قصد دارد در سال 2019 فعالیت بیشتری داشته باشد و فعلا انتشار بازی Bayonetta 3 در سال 2019 تایید شده است.

«آتسوشی اینابا» (Atsushi Inaba) رییس استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که بازیکنان در سال 2019 شاهد بازی‎های بیشتری از این کمپانی خواهند بود.

سال آینده درست مثل سالی که گذشت، سال حساسی خواهد بود. به نظر می‎رسد امسال سالی باشد که استودیو پلاتینیوم گیمز بتواند به مرحله بالاتری برود. پس من تمام تلاشم را می‎کنم، ولی اگر چنین چیزی را با اطمینان کامل بیان کنم دیگر حرفم برای کسی جذاب نخواهد بود.

خب پس در سال آینده شاهد رونمایی از بازی‎های جدید این استودیو خواهیم بود. سوال اصلی این است که این کمپانی چه نوع معرفی را در نظر دارد. ممکن است که شاهد حضور پلاتینیوم گیمز در جبهه بازی‎های موبایل باشیم. یا شاید هم بازی‎های اختصاصی جدیدی برای یکی از کنسول‎‎ها منتشر شوند. این را در ذهن داشته باشید که پلاتینیوم گیمز چند سالی است که مشغول کار بر روی پروژه‎های مختلف است پس هر چیزی می‎تواند ممکن باشد.

به عنوان مثال مایکروسافت مدتی قبل بازی اختصاصی اکس باکس این استودیو که Scalebound نام داشت را کنسل کرد. البته امکان بازگشت این بازی وجود دارد زیرا این بازی بار دیگر در فروشگاه آنلاین ایکس باکس موجود شده است. شاید خبر انتشار این بازی در مراسم 2019 E3 از جمله خبرهای خوشحال کننده‎ای باشد که بازیکنان منتظرش هستند.

در ماه سپتامبر خبری مبنی بر همکاری پلاتینیوم گیمز و کپکام برای توسعه دنباله‌هایی برای بازی‌های Viewtiful joe و Okami منتشر شد. با این وجود که قرارداد آن‌ها قطعی نشد ولی این دو کمپانی با شرایط خوبی مذاکره را به اتمام رساندند پس این احتمال وجود دارد که آن‌ها در آینده نزدیک با یکدیگر همکاری داشته باشند. از روی علاقه کپکام به توسعه بازی‌های قدیمش می‌توان امید داشت که این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

البته این همه ماجرا نیست و این احتمال وجود دارد که با همکاری پلاتینیوم گیمز و کارگردان معروف «یوکو تارو» (Yoko Taro) کمپانی Square Enix بتواند نسخه دیگری از بازی Nier را معرفی کند. و البته بد نیست اشاره‎ای داشته باشیم به در دسترس بودن شاهکار قدیمی این استودیو یعنی بازی Vanquish برای کاپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل قبل. با توجه به عملکرد عالی بازی Vanquish روی کامپیوترهای شخصی با کیفیت 4K شاید نسخه‌ای HD از این بازی برای کنسول‌های نسل جدید و حتی قدیم منتشر شود. به علاوه وجود دنباله‌ای برای این بازی قطعی است و بازی Vanquish 2 در آینده دور منتشر خواهد شد.

در آخر هم باید اضافه کنم که این کمپانی قبلا هم از علاقمندی خود به بردن بازی Wonderful 101 از Wii U به نینتندو سوییچ صحبت کرده است. با توجه به عملکرد بازی‎ها پورت شده برای نینتندو می‎توان گفت که این پورت شدن‎ها ادامه خواهند یافت. به علاوه بازی Star Fox Zero هم در راه است. پس تا به اینجای کار، دو بازی رازآلود برای نینتندو سوییچ در حال توسعه هستند.

نظر شما درباره عملکرد استودیو پلاتینیوم گیمز چیست؟ آیا خبر ساخت دنباله برای بازی‎های قدیمی این استودیو برای شما جالب بود؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سال 2019 سال بزرگی برای استودیو پلاتینیوم گیمز خواهد بود؛ بازی‎های بسیاری در راه هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)