مشارکت بوشهری ها در سامانه 124 افزایش یافت


مشارکت بوشهری ها در سامانه 124 افزایش یافت

بوشهر- ایرنا- معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: درسه ماه سوم سال جاری در مجموع یکهزار و774 گزارش قابل پیگیری به سامانه 124 این استان اراه شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل241 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، رضا جمالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع یکهزار 774 مورد گزارش و شکایات رسیدگی شده 562 فقره پرونده تخلف صنفی تنظیم و به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده که در این بخش نیز رشد 180درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.
وی بیان کرد: بخشی از گزارش های دریافتی منجر به مصالحه طرفین دعوی شده و از تنظیم برگ گزارش بازرسی خودداری کرده اند که این موضوع مهم در مقایسه با سه ماه سوم سال 96 از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است.
جمالی یادآور شد: افزایش مشارکت مردمی برای نظارت بر بازار از برنامه های دارای اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می توانند مراتب را به تلفن 124 ستادخبری این سازمان و ادارات شهرستان های تابعه گزارش و یا با مراجعه حضوری به محل یاد شده نسبت به تنظیم شکایت خود اقدام کنند.
جمالی افزود: توسعه نقش مشارکت آحاد مردم جامعه و اقشار مختلف برای نظارت بیشتر و موثر تر بر بازار کالا و خدمات می تواند به نتایج بسیار با ارزشی منتهی شود.
جمالی اظهار داشت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در برنامه های مهم و با اهمیت تمرکز ویژه ای بر جلب همکاری مردم و جذب ناظران افتخاری شده است.
6043/7212

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام