سولشیر : نمی‌دانم در سطح یونایتد هستم یا نه !


سولسشر پس از اخراج مورینیو به عنوان سرمربی موقت یونایتد تا پایان فصل انتخاب شد. او در سه بازی اولش موفق شده سه پیروزی کسب کند و تیمش 12 گل به ثمر رسانده است، موضوعی که در دوران مورینیو کمتر دیده شده بود. برخی هواداران معتقدند که این تیم پس از زمان فرگوسن، هیچگاه با این آزادی در حملات ظاهر نمی‌شده است. سایه فرگوسن بر روی مربیان پیشین یونایتد حس...

سولشیر : نمی‌دانم در سطح یونایتد هستم یا نه !

سولشیر : بیشترین تلاش را برای یونایتد انجام خواهیم داد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۲
سولشیر : نمی‌دانم در سطح یونایتد هستم یا نه !

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز اطمینان کرد که سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق این تیم، به او و کادرفنی اش ایمان دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سولسشر پس از اخراج مورینیو به عنوان سرمربی موقت یونایتد تا پایان فصل انتخاب شد. او در سه بازی اولش موفق شده سه پیروزی کسب کند و تیمش ۱۲ گل به ثمر رسانده است، موضوعی که در دوران مورینیو کمتر دیده شده بود. برخی هواداران معتقدند که این تیم پس از زمان فرگوسن، هیچگاه با این آزادی در حملات ظاهر نمی‌شده است. سایه فرگوسن بر روی مربیان پیشین یونایتد حس می‌شد ولی سولسشر که رابطه نزدیکی با سرمربی خود دارد، مدعی شد که فرگی به او و کادرفنی اش باور دارد.

او گفت:

” برای ۱۵ سال مستقیما با فرگوسن کار کردم بنابراین او در این مدت خیلی روی من تاثیر گذاشته تا در یک هفته گذشته. ولی مشخصا او را مطلع می‌گذارم و او هم سری به ما زد. فکر می‌کنم از حضور در تمرینات ما لذت برد و صحبت هایی با ما و کادر فنی داشت. او ما را تشویق کرد و از ما خواست که یونایتد را جلو ببریم. او می‌داند که ما هر کار لازم باشد انجام می‌دهیم و تا آخرین لحظه ای که اینجا هستیم، بیشترین تلاش را برای یونایتد انجام خواهیم داد.”

سولسشر ادامه داد:

” نمی‌دانم در سطح یونایتد هستم یا نه ولی در خانه ام حضور دارم. من ۱۵ سال اینجا بوده ام و این افراد را دیده ام. بدین ترتیب وقتی پا به محل کارم می‌گذارم، احساس راحتی می‌کنم. بنابراین این به شما مطبوعات بستگی دارد که اگر من سطح بالا هستم، من را اینطور ارزیابی کنید ولی من از بازگشتم به خانه لذت می‌برم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها