رسانه باید تقوای دینی و انصاف داشته باشد


رسانه باید تقوای دینی و انصاف داشته باشد

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اولین خصوصیت یک رسانه، صداقت و دیگری تقوای دینی و انصاف است، باید در نوشته‌ها انصاف به خرج داد، نقد بسیار ارزشمند است، ولی باید سازنده باشد.

رسانه باید تقوای دینی و انصاف داشته باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز، 12 دی‌ماه‌ در ششمین همایش بسیج و رسانه، اظهار کرد: امروز، نیازمند یک حرکت نوین در جامعه اسلامی هستیم، فضای مجازی در عصر حاضر، انفجار اطلاعات است، هرکس در این فضا، حرفه‌ای عمل کند، بیشتر نتیجه می‌گیرد.
وی افزود: موثرترین سلاح، تبلیغات است، گاهی این سلاح می‌تواند خطرناک‌تر از یک بمب اتم باشد، رسانه، منطقه‌ای نبوده و عمومیت دارد و عمومیت جامعه را می‌تواند به خطر بیندازد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی با اشاره به اینکه بسیج در کشور ما در واقع جمع کردن است برای اینکه نگذاریم انقلاب آسیب ببیند، بیان کرد: دشمنان نیز بسیج را تعریف کرده‌اند تا به انقلاب ما آسیب وارد کنند.
وی یادآور شد: اگر رسانه ما بصیرت نداشته باشد، به جای حل مشکلات، بر مشکلات خواهد افزود، باید آسیب‌ها را شناسایی کرده و در راستای حل آن قدم بردارد، امروز یکی از وظایف رسانه‌ها در کشور، طرح تبادل آرا و افکار در جامعه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: ما از آرمان‌های انقلابی خود عدول نکرده و دفاع خواهیم کرد، اگر دشمن پی در پی شکست خورده، به دلیل این است که ما از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده‌ایم.
وی گفت: اولین خصوصیت یک رسانه، صداقت و دیگری تقوای دینی و انصاف است، باید در نوشته‌ها انصاف به خرج داد، نقد بسیار ارزشمند است، ولی باید سازنده باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل