دیدگاه تعدادی از داوطلبین و امدادگران در خصوص حواشی اخیر هلال احمر گلستان


 دیدگاه تعدادی از داوطلبین و امدادگران در خصوص حواشی اخیر هلال احمر گلستان

جمع بندی دیدگاه های فوق نشان می دهد که هلال احمر گلستان مدیری توانمند ، شجاع ، قاطع ، متخصص و اهل فن می خواهد تا بتواند از این گردنه های سخت عبور نماید .

به گزارش گلستان 24 ؛بعد از حواشی اخیر جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص اضافه کاری 23 نفر از مدیران ستادی این سازمان و همچنین انتصاب یک فرد با مدرک ورزشی در بزرگترین داروخانه هلال احمر شمال کشور در گرگان ، تعدادی از داوطلبین و امدادگران و پرسنل این سازمان به این مطلب واکنش نشان دادند .

عمده واکنش ها از سوی امدادگران و داوطلبین بود که عمدتا بدنه اصلی و اجرایی و امدادی این سازمان بزرگ را به عهده دارند ، همانهایی که شب و روز ، سرما و گرما و در سختی ها در کسری از دقیقه سر حادثه می رسند و با انواع مشقتهای ماموریتی سعی دارند کارشان را به نحو مناسب انجام دهند .

انصافا هم هلال احمر گلستان در انجام ماموریتها و حضور در صحنه و بررسی حوادث خوب عمل کرده اما سوال اینجاست که چرااز اضافه کاری ها سهمی نداشته یا سهم کمی دارند ؟

در واقع اکثر آنها به مطلب مندرج اخیر در این پایگاه خبری واکنش مثبت نشان دادند و عنوان کردند این زخمی بود که سالها بر دل ما مانده بود .

برخی دیگر عنوان کردند که فعلا مدیریت این سازمان دست همین 23 نفر بوده و بقیه نقشی ندارند که این مورد هم باید بیشتر بررسی شود .

فرد مطلع دیگری نیز می گفت اوضاع داروخانه خوب نیست و اسنادی دارد که نشان می دهد تخلفاتی در آنجا صورت گرفته و بهتر است فردی در منصب رئیس داروخانه قرار بگیرد که بتواند اوضاع را مدیریت و جمع و جور نماید .

به هر حال جمع بندی دیدگاه های فوق نشان می دهد که هلال احمر گلستان مدیری توانمند ، شجاع ، قاطع ، متخصص و اهل فن می خواهد تا بتواند از این گردنه های سخت عبور نماید .

نکته دیگر اینکه هلال احمر نهاد خانوادگی یا محفل دوستانه تعدادی از مدیران سابق و کارکنان فعلی این سازمان نیست که با گردش مدیریتی بین 20 نفر بخواهند اهداف بزرگ این سازمان را به سخره بگیرند و خدای ناکرده به وظایف خطیر و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر خدشه ای وارد شود .

انتهای پیام /


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد/ حق امیررضا رفیعی است درون دروازه پرسپولیس بایستد