شباهت چهره یک آوازخوان افغان با نخست وزیر کانادا


تصاویر یک محلی خوان افغان به نسبت شباهت چهره با جستین ترودو نخست وزیر کانادا، از چندین روز بدینسو در صفحات اجتماعی دست به دست می شود. سلام مفتون باشنده اصلی بدخشان و یکی از اشتراک کننده گان برنامه ستاره افغان است که به دلیل شباهت زیاد با جتسین ترودو نخست وزیر کانادا، عکسهایش کنار عکس ترودو در صفحات اجتماعی در رخنامه ها و صفحات مجازی...

شباهت چهره یک آوازخوان افغان با نخست وزیر کانادا

تصاویر یک محلی خوان افغان به نسبت شباهت چهره با جستین ترودو نخست وزیر کانادا، از چندین روز بدینسو در صفحات اجتماعی دست به دست می شود.

سلام مفتون باشنده اصلی بدخشان و یکی از اشتراک کننده گان برنامه ستاره افغان است که به دلیل شباهت زیاد با جتسین ترودو نخست وزیر کانادا، عکسهایش کنار عکس ترودو در صفحات اجتماعی در رخنامه ها و صفحات مجازی اشتراک گذاری میشود.

علاقمندان سلام مفتون میگویند که چهره وی به شمول موها، چشمان، چوکات روی،‌ بینی و لبش و قسماً قد و لاغری اندامش به جستین ترودو، نخست وزیر کانادا شباهت دارد.

قبل ازین عباس علی زاده ورزشکاری که به بروس لی ورزشکار و هنرپیشه معروف دنیا شباهت داشت، به اساس همین شباهتش از طریق صفحات مجازی شهرت یافت و اکنون قرار است به زودترین فرصت در یکی از فلمهای بالیوود هنرنمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه