کاتانچ: به ویتنام اهمیتی نمی دهم، حریف ما ایران است


باید اعلام کنم به ویتنام اهمیتی نمی‌دهم و اصلی‌ترین حریف عراق در مرحله گروهی ایران است.جاه‌طبی عراق در جام ملت‌ها پیروزی در هر بازی است.

به ویتنام اهمیتی نمی دهم، حریف ما ایران است

فردا دیگر بازی گروه D جام ملتها بین عراق و ویتنام برگزار می شود که نتیجه اش برای تیم ملی اهمتی زیادی دارد.سرکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری قبل از این بازی گفت:«همیشه نخستین بازی در چنین بازی‌هایی مهم است اما آماده شروع خوب هستیم. من باید اعلام کنم به ویتنام اهمیتی نمی‌دهم و اصلی‌ترین حریف عراق در مرحله گروهی ایران است.جاه‌طبی عراق در جام ملت‌ها پیروزی در هر بازی است. به هر بازی نگاه جداگانه‌ای داریم و تمرکز کنونی من و شاگردانم به بازی با ویتنام است. به یمن، ایران و یا بازی‌های بعدی فکر نمی‌کنیم.به ترکیب اصلی دست یافتم و اطمینان دارم بازی خوبی از تیمم خواهید دید.»

کاتانچ درباره تاثیر شکست استرالیا مقابل اردن روی تیم ملی عراق گفت:«این بازی هیچ تاتیری روی روند تیمی عراق ندارد و با تیم خوبی که داریم بازی خواهیم کرد. ما دارای بازیکنان خوب و تاریخ درخشانی هستیم. من به نسل فوتبالی سال 2007 میلادی بابت قهرمانی تبریک می‌کنیم اما الان نسل دیگری پیش‌رو داریم.»

پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای ویتنام هم در نشست مطبوعاتی گفت:«مفتخرم از اینکه با تیم عراق که سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، همگروه هستیم.»

وی ادامه داد:«یک بازی خیلی سخت در انتظار ماست چرا که عراق روبروی ما قرار دارد اما هیچ کس از نتیجه خبر ندارد و ما تلاش خواهیم کرد به بهترین نتیجه دست یابیم.»

سرمربی ویتنام با اشاره به موفقیت‌های تیمش گفت:«ما سال گذشته بسیار موفق بودیم و به فینال رسیدیم، در بازی های آسیایی نمایش خوبی داشتیم و با تمرکز بالایی وارد این مسابقات شدیم و مطمئنا طرفداران ما هم حمایت مناسبی از ما خواهند داشت. تصور ما این است که به اندازه کافی زمان برای آماده سازی داشتیم و فردا(سه شنبه) باید محصولی که کاشتیم را درو کنیم.»

3-270

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟