سفری مطمئن و آسان با ایرپلین تیکت


سفری مطمئن و آسان با ایرپلین تیکت

امروزه سرعت و امنیت، کلیدی‌ترین فاکتورهای کارآیی صنعت حمل و نقل در سراسر جهان محسوب می‌شوند و هواپیما، وسیله‌ای که مدت زمان زیادی از اختراع آن نگذشته است، تمامی فاکتورهای ذکر شده را داراست. در گذشته، برای خرید بلیط هواپیما باید ساعت‌ها در ترافیک کلان شهرها صرف و در نهایت توسط یکی از آژانس‌های مسافرتی بلیط پرواز مورد نظر خریداری می‌شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام عتیق گشت، در سال‌های اخیر با افزایش استفاده از اینترنت، رغبت افراد به خریدهای آنلاین و همینطور افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی، درصد کمی از افراد دردسرهای خریدهای حضوری را به جان می‌خرند و اکثر اوقات با جستجو در اینترنت و خریدآنلاین بلیط، سفر خود را آغاز می‌نمایند؛ شاید همین موضوع عامل مهمی در رشد ۹ درصدی صنعت هوانوردی ایران در پنج سال گذشته باشد.

معرفی ایرپلین تیکت

ایرپلین تیکت به عنوان اولین سامانه‌ رزرو آنلاین بلیط هواپیما در ایران، با هدف ارائه‌ خدمات تخصصی رزرواسیون و توسعه‌ گردشگری، در خردادماه سال ۱۳۹۲ و زیر نظر شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی عتیق گشت اصفهان، به مدیریت محمدجواد اشجع تاسیس شد. این سامانه فرآیند رشد و توسعه‌ خود را با ارائه‌ پروازهای داخلی شروع و با اضافه نمودن پروازهای خارجی، با هدف فراهم نمودن بالاترین سطح خدمات به کاربران تجربه کرده است.

ایرپلین تیکت با بهره‌مند از تیم کارشناسان فروش خبره، باتجربه و آموزش‌دیده، به صورت شبانه‌روزی کاربران را در فرآیند خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف در سراسر جهان همراهی می‌کند. از ابتدایی‌ترین روزهایش، ایرپلین تیکت به غیر از پشتیبانی شبانه‌روزی، اهداف دیگری از جمله پاسخگویی کارآمد و سرعت بالا در رسیدگی به مطالبات کاربران، را دنبال کرده است. مرکز خدمات مشتریان ایرپلین تیکت، با قابلیت پشتیبانی از تعداد قابل توجهی تماس‌های همزمان، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزئیات دقیق تماس‌ها، همواره سعی در بهبود خدمت‌رسانی به کاربران داشته است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

از طریق ایرپلین تیکت می‌توانید به جستجوی سریع پروازهای سیستمی و چارتری بدون نیاز به عضویت بپردازید. به آسانی و در کمترین زمان، با پرداخت آنلاین بلیط پرواز مورد نظر خود را خریداری کنید. ایرپلین تیکت بلیط شما را از طریق ایمیل، فکس و یا پیامک در اسرع وقت ارسال می‌کند. بنابراین تنها کاری که لازم است انجام دهید بررسی پروازها، پرداخت آنلاین و حضور در فرودگاه است.

سفری مطمئن و آسان با ایرپلین تیکت

دغدغه‌ خریدهای آنلاین بلیط هواپیما

خریدهای آنلاین مانند خریدهای حضوری دارای مزایا و معایبی است. صرفه‌جویی در هزینه و زمان از جمله خوشایندترین ویژگی‌های این گونه خریدها به شمار می‌روند. اما همواره نگرانی‌هایی در این مورد نیز وجود دارد؛ مراحل استرداد وجه در صورت لغو سفرهوایی و رسیدن به مقصد در اسرع وقت از مواردی هستند که کاربران در زمان خریدهای اینترنتی مد نظر قرار گرفته و گاها از انجام خرید صرفا به همین دلایل منصرف می‌شوند.

ایرپلین تیکت که همواره پاسخ به نیاز مخاطبانش را در صدر اولویت‌های خود قرار داده، برای رفع نگرانی‌های ذکر شده خدمات ویژه‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. همینطور برای توسعه و رشد روزافزون، رضایت بیشتر کاربرانی که از طریق تلفن همراه خود به این سامانه مراجعه می‌کنند، سهولت در یافتن مطالب موردنظر و در یک کلام، ارائه‌ی بهینه‌ خدمات به کاربران، ایرپلین تیکت از نسخه‌ جدید وب‌سایت خود رونمایی کرده است.

کاربران از طریق نسخه‌ جدید وب‌سایت و آدرس اختصاصی می‌توانند به خرید بلیط هواپیما به اکثر مقاصد در سراسر جهان اقدام نموده و با اطلاعات ضروری مقصد مورد نظر از جمله اطلاعات فرودگاه آشنا شوند.

سفری مطمئن و آسان با ایرپلین تیکت

ویژگی‌های ایرپلین تیکت

بیمه‌ کنسلی پرواز

برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده‌اید و به موقع در فرودگاه حاضر می‌شوید، تا این لحظه هیچ مشکلی وجود ندارد، ناگهان متوجه می‌شوید که پرواز مورد نظر شما کنسل شده است! و همانطور که می‌دانید اغلب مسافران در این شرایط در یافتن پرواز جایگزین با مشکل مواجه می‌شوند.

عوامل زیادی می‌تواند موجب لغو پرواز شود. در حقیقت قوانینی از جانب شرکت‌های سازنده‌ هواپیما و ایرلاین‌ها وضع شده که بیان کننده‌ عواملی‌ است که منجر به پروازهایی پرخطر می‌شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند پروازی را پرخطر تعریف کند شرایط نامساعد آب و هوایی است. باران و برف شدید، مه، طوفان، رعد و برق و همینطور بادهای شدید شرایط نامساعدی را برای پرواز هواپیما به وجود می‌آورند.

از دیگر عوامل ناوگان هوایی کشور و عدم وجود هواپیماهای جدید است و همین امر موجب بروز مشکلات فنی هواپیما و در نهایت لغو پرواز می‌شود. طبق آمار بیش از ۷۰ درصد از پروازهای لغو شده به دلیل وجود مشکلات فنی در هواپیما بوده است. مشکلات در مدیریت ترافیک هوایی و وجود هواپیماهایی که از مقاومت کمی در برابر شرایط خاص جوی برخوردار هستند، از دیگر فاکتورها در کنسلی پرواز محسوب می‌شود.

در سراسر جهان ایرلاین‌هایی وجود دارند که در سابقه‌ فعالیت خود لیست بلندبالایی از پروازهای کنسل شده دارند و قاعدتا بهترین راه ممکن انتخاب نکردن ایرلاین‌هایی این چنین است. سامانه‌ ایرپلین تیکت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد ایرلاین‌ها و هواپیمایی که برای پرواز مورد نظر شما انتخاب شده، ریسک‌ احتمالی کنسل شدن پرواز را از بین می‌برد.

اگر با توجه به همه‌ این شرایط باز هم پروازی لغو شد، ایرپلین تیکت کاربرانش را تنها نمی‌گذارد. این سامانه تمامی مراحل کنسلی پرواز و استرداد مبلغ را عهده‌دار می‌شود. ایرپلین تیکت برای کاربرانی که سال‌های رشد و توسعه‌اش را وفادارانه به نظاره نشسته‌اند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. بیمه‌ کنسلی پرواز از جمله خدماتی است که ایرپلین تیکت برای اولین بار در ایران ارائه داده است. اما بیمه‌ کنسلی پرواز به چه معناست؟

زمانی که پرواز ایرلاینی به هر دلیلی لغو شود و یا پرواز مورد نظر بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد و مسافر از انجام پرواز به دلیل تاخیر نامعقول صرف نظر کند، ایرپلین تیکت مبلغ بلیط هواپیما را به طور کامل و بدون هیچ جریمه‌ای به مسافر باز می‌گرداند. از طرف دیگر بنا به درخواست مسافر، ایرپلین تیکت با مبلغی بیشتر از وجه پرداختی مسافر، به خریداری پرواز جایگزینی اقدام می‌نماید. بنابراین اگر پرواز شما کنسل شد جای نگرانی وجود ندارد. ایرپلین تیکت از طریق بیمه کردن پرواز، از محقق شدن سفر هوایی شما علی رغم کنسلی پرواز شرکت هواپیمایی، اطمینان حاصل می‌کند.

ضمانت اختصاصی پروازهای چارتری

از دیگر خدماتی که ایرپلین تیکت به طور ویژه به کاربرانش ارائه می‌دهد، ضمانت اختصاصی پروازهای چارتری است. از آنجایی که این سامانه لیست کاملی از پروازهای بیش از ۲۰۰ چارترکننده‌ کشور را فراهم می‌آورد، سعی کرده در بخش خدمات پروازهای چارتری بهترین‌ها را ارائه نماید. به همین جهت در صورت بروز هرگونه مشکلی برای این‌گونه پروازها، ایرپلین تیکت با بلیط پروازی جایگزین تا دو برابر وجه پرداختی مسافر، انجام پرواز را ضمانت می‌کند.

پشتیبانی شبانه‌روزی

همانگونه که ذکر شد پشتیبانی شبانه‌روزی از خدمات ویژه‌ای است که سامانه‌ی ایرپلین تیکت برای خلق تجربه‌ای موفق از خرید آنلاین بلیط هواپیما، به کاربران ارائه می‌دهد.

بنابراین فقط بلیط‌ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید!

انتهای رپورتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!