اشتباهات خودمان باعث باخت شد


اشتباهات خودمان باعث باخت شد

بازیکن تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: اشتباهات خود ما، فرصت‌هایی را برای حریف به وجود آورد و باعث پیروزی آن‌ها شد.

اشتباهات خودمان باعث باخت شدسحر نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شکست مقابل هیرو تهران توضیح داد: دقایقی خوب بازی کردیم و پیش افتادیم؛ اما روی اشتباهات خودمان، ​فرصت‌ها را از دست می‌دادیم و تیم حریف هم امتیاز می‌گرفت. اگر همان روند ابتدای مسابقه را ادامه می‌دادیم، ​در نهایت برنده بودیم.

او ادامه داد: اشتباهات ما به دلیل ناهماهنگی بازیکنان پیش آمد. به خصوص در کوارتر دوم از نظر دفاعی ناهماهنگ بودیم و خودمان فرصت‌هایی را به تیم حریف در طول بازی دادیم. به هر حال بسکتبال بالا و پایین دارد و تیمی که بهتر از فرصت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود.

نجفی درباره بازیکن خارجی جدید دانشگاه آزاد و غیبت تینا عیسائیان در تیم حریف گفت: "آینا" را با توجه به تمرینات کم نمی‌توانستیم زیاد در این بازی استفاده کنیم. تیم هیرو هم به جز تینا، بازیکنان زیادی دارد که تک تک آن‌ها از جمله بازیکنان جوان خوب هستند. البته شرایط تیم ما هم از نظر بازیکنان جوان و خوب همینطور است.

بازیکن دانشگاه آزاد درباره شرایط بازی در این تیم گفت: خیلی از بازی در دانشگاه آزاد راضی هستم. کار با زمانپور سرمربی این تیم خیلی خوب است. او برای هر بازی با برنامه پیش می‌رود و تیم هم جوان و یکدست است. امیدوارم نتیجه خوبی هم با این تیم بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا