دیدار وزیر دفاع و روسای دانشگاه‌های شیراز


دیدار وزیر دفاع و روسای دانشگاه‌های شیراز

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در سفری به شیراز، با توانمندی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی استان فارس و شهر شیراز آشنا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، نشست مشترک وزیر دفاع با روسا و معاونان دانشگاه‌های شیراز، صنعتی شیراز، علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علمی کاربردی، در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد.

دکتر حمید نادگران رییس دانشگاه شیراز در این نشست به جایگاه این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر در ایران اشاره کرد و گزارشی از توانمندی‌ها و همکاری این دانشگاه با صنایع مختلف کشور ارائه داد.

نادگران قابلیت دانشگاه شیراز برای مشارکت در توسعه کشور را یک فرصت توصیف کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری دانشگاه و صنایع شد.

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با ابراز خرسندی از تلاش ها و همت اساتید و دانشجویان دانشگاه های فارس به ویژه شیراز، خواستار ارتقای سطح همکاری و اجرای طرح های راهبردی و کلان در دانشگاه شد.

حاتمی به موضوع توان بازدارندگی و اقتدار کشور اشاره و خاطر نشان کرد: به واسطه پشتیبانی از صنایع کشور، نقش دانشگاه‌ها در جایگاه ممتاز ایران در منطقه بسیار مهم است و رویکرد صنایع باید استفاده حداکثری از این توانمندی باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز را سرمایه ارزشمند کشور توصیف و اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها، توان پاسخگویی به همه نیازهای بخش دفاع را دارد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهدای بیش از 10 هزار سی سی خون توسط پاسداران تیپ 33 المهدی جهرم