مقصودی: پیشکسوتان بوکس را دور هم جمع می‌کنم، اما باند عقربی وجود ندارد!


مقصودی: پیشکسوتان  بوکس را دور هم جمع می‌کنم، اما باند عقربی وجود ندارد!

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس، گفت: تمام پیشکسوتان را دور هم جمع می‌کنم و این افتخار برای من است، اما در این جلسه به تنها چیزی که کار نداریم فدراسیون است و اصلا باندی به نام عقرب وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عیسی گل محمدی سرمربی سابق تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر با اشاره به اینکه در بوکس ایران باندی به نام باند عقرب وجود داشته و حالا دوباره فعالیت این باند برای برهم زدن فضای بوکس ایران فعال شده است، اظهار داشت: در دوره گذشته یک باندی بود به نام باند عقرب. رئیس این باند منوچهر مقصودی نائب رئیس سابق فدراسیون بود. اعضای این باند را نهرودی،‌دلشاد، صادق‌پور، ملک‌محمد، صادقی و یکی دو نفر دیگر تشکیل داده بودند. این نفرات در بحث داوری و مربیگری در تمام اعزام‌ها حضور داشتند و به هیچ کسی اجازه نمی‌دادند در این زمینه فعالیت کنند. همین نفرات باعث فراری "آسبال" مربی کوبایی از بوکس ایران شدند. این نفرات با افتخار همه جا خود را باند عقرب معرفی می‌کردند و حالا هم فعال شدند تا رئیس فدراسیون بوکس را زمین بزنند. در حال حاضر هویت‌دوست با این نفرات به همراه آنهایی که نامشان را مطرح کردم در رستوران لانه کبوتر برای براندازی رئیس فدراسیون بوکس تلاش می‌کنند. آنها می‌خواهند ثوری را تحت فشار قرار دهند تا خواسته‌های آنها را برآورده کند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به صحبت‌های عیسی گل‌محمدی مبنی بر اینکه یک باند عقربی در فدراسیون سابق بوکس ایران بوده که حالا دوباره فعال شده و می‌خواهد علیه رئیس فدراسیون کار انجام دهند، گفت: بنده هر ماه برای پیشکسوتان بوکس یک ضیافتی در نظر می‌گیرم و نزدیک به 100 نفر دور هم جمع می‌شویم. این کار را من برای اینکه به همه پیشکسوتان احترام قائلم انجام می‌دهم. در این مراسم همه پیشکسوتان همدیگر را می‌بینند و از حال و روز هم باخبر می‌شوند. اتفاقا روز جمعه قرار است ما دور هم جمع شویم و این مراسم ضیافت اصلا به هیچ باند و تشکیلاتی ربط ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که گل‌محمدی مدعی است که در این جلسات برنامه‌ریزی‌ها برای براندازی حسین ثوری است آیا چنین چیزی صحت دارد یا خیر، گفت: نه اصلا چنین چیزی وجود ندارد. این مراسم برای یک روز و دو روز نیست. من یک سال است که این کار را انجام می‌دهم. روزی که این کار را شروع کردم هنوز ثوری رئیس فدراسیون بوکس نشده بود. در این مراسم همه پیشکسوتان حضور پیدا می‌کنند و در صدر آنها میرفخاری و امیر یاوری در صدر میهمانان ما هستند.

نائب رئیس سابق فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا در گذشته باندی به نام باند عقرب در فدراسیون بوکس وجود داشته، گفت:‌ من برای اولین بار است چنین چیزی می‌شنوم. اصلا باندی به نام عقرب وجود ندارد. بنده از ثوری حمایت کردم او یک سال است که به فدراسیون آمده و حالا هم باید ببینیم که او چند مرده حلاج است. اینکه می‌گویند بنده تمام پیشکسوتان را دور هم جمع می‌کنم کاملا صحیح است. راست می‌گویند من تمام پیشکسوتان را دور هم جمع می‌کنم و این افتخار برای من است اما در این جلسه به تنها چیزی که کار نداریم فدراسیون است و اصلا باندی به نام عقرب وجود ندارد.

انتهای پیام/س


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی