نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین به زودی در تهران


نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین به زودی در تهران

­هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با حضور بیش از 20 کشور جهان به تهران رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه موجب شده تا با وجود تحریم ها ، بیش از بیست کشور از جای جای جهان در تهران حضور یابند .
این نمایشگاه از 3 تا 6 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .
این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه است که در آن بیشتر شرکت ها و برندهای مطرح و صادراتی داخلی و خارجی حضور خواهند داشت .
در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین 220 تولید کننده داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- قبرس-روسیه-انگلیس-دانمارک- ایتالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک - بلاروس شرکت می کنند .
این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ بر 22 هزار مترمربع برپا می شود و شرکت کنندگان در آن، جدیدترین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند .
لازم بذکر است حمایت از صنعت رنگ و رزین ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه است .
برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان و سمینار پروفسور بروک مسئول کمیته علمی فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی FATIPEC از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است .
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از 3 تا 6 بهمن ماه به مدت ۴ روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی