خط انتقال آب روستاهای رباط و سعدی 22 بهمن افتتاح می شود


خط انتقال آب روستاهای رباط و سعدی 22 بهمن افتتاح می شود

نماینده مردم کرمان و راور گفت: مشکل آب شرب روستاهای رباط و سعدی پس از سال ها حل شده و خط انتقال آن 22 بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

کد خبر: 87927 ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۹:۳۱:۴۴

نماینده مردم کرمان و راور:

نماینده مردم کرمان و راور گفت: مشکل آب شرب روستاهای رباط و سعدی پس از سال ها حل شده و خط انتقال آن ۲۲ بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی از افتتاح خط انتقال شرب روستاهای رباط و سعدی در ۲۲ بهمن امسال خبر داد و با قدردانی از زحمات مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کرمان اظهار کرد: کل مسیر انتقال و شبکه توزیع آب به روستاهای رباط و سعدی ۶۸ کیلومتر است که در مجموع ۵۲ میلیارد تومان برآورد هزینه آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ کیلومتر از این مسیر اجرایی شده است، گفت: ۲۰ کیلومتر از این خط انتقال باقی مانده بود که با تزریق هشت میلیارد تومان به آن در حال پیگیری است و طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب از دشت جوپاری به مخزن نگهداری آب روستای سعدی اجرا شده و خط انتقال ۱۶ کیلومتری نیز از مخزن آب روسای سعدی به روستای رباط اضافه می شود.

پورابراهیمی عنوان کرد: دو خط انتقال سه کیلومتری نیز از مخزن به ابتدای روستاهای رباط و سعدی و اتصال به شبکه آب روستا اجرا شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز امیدواری کرد این پروژه تا ۲۲ بهمن به پایان می رسد و پس از سالها مردم روستاهای رباط و سعدی از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.


انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان