یک کشته و 7 زخمی بر اثر انفجار گاز در ساختمانی در روسیه


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.iribnews.ir/)به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ وزارت بهداشت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد بر اثر انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی 9 طبقه که صبح دوشنبه در شهر شاختی، در غرب این کشور روی داد، دست کم یک نفر جان باخت و هفت نفر دیگر زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت روسیه، این سانحه صبح امروز در شهر شاختی در منطقه روستوف و در 913 کیلومتری جنوب غربی مسکو روی داد.
به گفته منابع آگاه، طبقات هشتم و نهم تقریبا فرو ریخته است و در طبقه هفتم ترک هایی دیده می شود. در پی وقوع این حادثه، بلافاصله برق ساختمان قطع شد.
امدادگران موفق شدند 140 نفر را از ساختمان خارج کنند. هنگام وقوع انفجار 13 نفر در داخل آپارتمان هایی بودند که دچار سانحه شد. امدادگران تا به این لحظه موفق شده اند هفت نفر را از زیر آوار بیرون بکشند. اجساد دو نفر دیگر هنوز زیر آوار است و چهار نفر از ساکنان این ساختمان ناپدید شده اند.
­رئیس کمیته تحقیق روسیه دستور داده است به دلیل فوریت موضوع، تحقیقات کیفری آغاز شود.
31 دسامبر (دو هفته پیش) حدود ساعت شش صبح نیز انفجاری در مجتمعی مسکونی در شهر ماگنیتوگورسک در 1400 کیلومتری شرق مسکو روی داد. بنا بر اعلام وزارت شرایط اضطراری روسیه، در مجموع 120 نفر در این ساختمان زندگی می کردند. سوم ژانویه، عملیات جستجو و امداد متوقف شد. در مجموع 39 نفر در زیر آوار جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال