سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح پشت دشمنان را به خاک می‌مالند


سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح پشت دشمنان را به خاک می‌مالند

فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح وقتی با دشمن مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو هستند تلاش می‌کنند تا پشت دشمن را به خاک بمالند و روحیه و حال آن‌ها شب عملیاتی است.

خبرگزاری مهر: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که شامگاه امروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به سقوط هواپیمایی باربری ۷۰۷ نیروی هوای و ادای احترام به به روح بزرگ این شهدا، اظهار داشت: این عزیزان یادگاران دفاع مقدس و از مدافعان حرم بودند و اگر امروز سردار سلیمانی بیش از ما از این حادثه ناراحت نباشند حد اقل به اندازه ما ناراحت هستند. از خدا وند شادی روح این شهدا را طلب می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند سال پیش با عشق در خصوص زندگی شهید فلاحی نوشته بودم، گفت: جزوه مدیریت جهادی با توجه به زندگی شهید فلاحی استخراج شد و شهید ستاری بطور واقعی می‌تواند الگویی برای مدیریت ارتباط باشد که خوشبختانه بخشی از زندگی آن‌ها و رفتارشان گرفته شده و با وجود حضور بخشی از همرزمان آن‌ها می‌توان خصوصیات مدیریت آن‌ها را استخراج و در اختیار جوانان قرار داد.

سرلشکر موسوی با اشاره به دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و رشادت جوانان الگو‌های ویژه‌ای را به ما نشان داد. این جوانان با پیروی از اسلام و با پیروی از قوانین خمینی توانستند نمونه‌های ویژه‌ای را در مدیریت به نمایش بگذارند.

وی گفت: برخی از ما می‌پرسند چگونه می‌شود نیرو‌های مسلح زیردریایی، ناوشکن و جنگنده‌های بسیار پیشرفته می‌سازند که از فناوری‌های بسیار مدرن برخوردارند؟ این عزیزان می‌پرسند چگونه در نیرو‌های مسلح میتوان این پیشرفت‌ها را داشت، اما در برخی حوزه‌ها نتوانسته‌ایم به این پیشرفت‌ها دست بیابیم؟

فرمانده کل ارتش گفت: در همه حوزه‌ها به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری به دست آمده است، اما پیشرفت‌ها در نیرو‌های مسلح بیشتر دیده می‌شود. نیرو‌های مسلح برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب با تمام توان کار می‌کنند و انگیزه‌های بسیاری برای نا کام کردن دشمن وجود دارد؛ اما شاید این روحیه در دیگر حوزه‌ها نباشد.

وی افزود: نیرو‌های مسلح وقتی با دشمن مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو هستند تلاش می‌کنند تا پشت دشمن را به خاک بمالند و روحیه و حال آن‌ها شب عملیاتی است به همین دلیل همواره آماده هستند و می‌دانند که هر لحظه امکان حمله دشمن وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا