حراج پیشرانه 12 سیلندر کمیاب فراری


حراج پیشرانه 12 سیلندر کمیاب فراری

آیا در گاراژ خود تنها نشسته و به خودرویی نگاه می‌کنید که فاقد پیشرانه است؟ آرزو دارید که یک پیشرانه‌ی 12 سیلندر کمیاب در دل آن قرار گیرد؟ خب شانس به شما رو کرده است زیرا به زودی شاهد حراج یک پیشرانه‌ی قدرتمند فراری خواهیم بود. این پیشرانه که پنجم فوریه در حراجی RMSothebys چکش... The post حراج پیشرانه 12 سیلندر کمیاب فراری appeared first on مجله...

آیا در گاراژ خود تنها نشسته و به خودرویی نگاه می‌کنید که فاقد پیشرانه است؟ آرزو دارید که یک پیشرانه‌ی 12 سیلندر کمیاب در دل آن قرار گیرد؟ خب شانس به شما رو کرده است زیرا به زودی شاهد حراج یک پیشرانه‌ی قدرتمند فراری خواهیم بود.

حراج پیشرانه 12 سیلندر کمیاب فراری
این پیشرانه که پنجم فوریه در حراجی RMSothebys چکش خواهد خورد ظاهراً به یکی از نمونه‌های پیش‌تولیدی فراری FF تعلق داشته و حدود 12 هزار کیلومتر کار کرده است و البته کاملاً عملکردی است.

حراج پیشرانه 12 سیلندر کمیاب فراری
به این ترتیب پیشرانه‌ی موردنظر برای استفاده در یک پروژه یا جایگزینی با نمونه‌ای معیوب ایده‌آل است. با توجه به وضعیت پیشرانه می‌توان آن را هرجایی که دلتان خواست به نمایش گذاشت و همه را تحت تأثیر قرار داد؛ و از آنجایی که شما همه‌روزه با چنین پیشرانه‌ای روبرو نمی‌شوید احتمالاً باید انتظار پرداخت مبلغ بالایی را داشته باشید. فعلاً خبری از تخمین‌های معمول درباره‌ی قیمت فروش این پیشرانه به گوش نرسیده است.


پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.3 لیتری فراری FF قدرت 660 اسب بخاری و گشتاور 683 نیوتون متری داشته و تا 8 هزار هم دور می‌گیرد. این پیشرانه نسبت تراکم 12.3 به 1 داشته و باعث می‌شود شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت خودرو تنها در عرض 3.7 ثانیه و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت نیز در 11 ثانیه ثبت شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 335 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج