خط و نشان سون هیونگ مین برای حریفان در جام ملت های آسیا !


ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی و باشگاه تاتنهام از شرایط تیم کشورش در این جام سخن به میان آورده است. نوشته خط و نشان سون هیونگ مین برای حریفان در جام ملت های آسیا ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خط و نشان سون هیونگ مین برای حریفان در جام ملت های آسیا !

سون هیونگ مین : کره جنوبی به دنبال اهداف بزرگ است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۹:۱۳
خط و نشان سون هیونگ مین برای حریفان در جام ملت های آسیا !

ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی و باشگاه تاتنهام از شرایط تیم کشورش در این جام سخن به میان آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها ۱۴ دقیقه زمان لازم بود تا سون هیونگ مین ، وینگر سرعتی و تکنیکی کره ای ها، تاثیر مثبت خود را در نخستین بازی جام ملت های آسیا، به رخ همگان بکشاند.

وینگر هجومی ۲۶ ساله کره جنوبی که در دوره قبل جام ملت های آسیا به همراه کشورش در فینال این مسابقات در استرالیا حضور داشت و به مقام نایب قهرمانی آن دوره دست یافت، در مصاحبه با سایت AFC از اهداف بزرگ خود و تیم ملی کشورش در مسابقات اماراتِ ۲۰۱۹ سخن به میان آورده است. پائولو بنتو با درخشش وینگر سرشناس تیمش، توانست در بازی آخر خود در مرحله گروهی، چین را با حساب ۲-۰ شکست دهد تا با ۹ امتیاز و بدون گل خورده، به عنوان تیم اول از گروه C راهی دور یک هشتم پایانیِ این رقابت ها شود. شماره ۷ تیم ملی کره، معتقد است که آن ها هنوز در ابتدای راه قرار دارند و بازیکنان کره جنوبی باید با بهبود عملکرد خود، به دنبال اهداف بزرگتر که همان قهرمانی در این مسابقات است، بیندیشند.

سون دراین باره می گوید:

صعود به عنوان تیم اول و آن هم بدون گل خورده، عملکرد فوق العاده ای بود که بازیکنان از خود برجای گذاشتند. هم تیمی هایم توجه زیادی به این موضوع داشتند و در آخر موفق به این کار شدند.

وینگر تکنیکی کره ای ها در ادامه با تشکر از هم تیمی هایش، اظهار می دارد:

من می خواهم در اینجا از تمام بازیکنان تیم ملی کره تشکر کنم. عملکرد آن ها بسیار خوب بود و از حالا باید به فکر آماده سازی هر چه بهتر، برای بازی بعدی خود باشیم.

تیم ما فقط برای غلبه برابر چین و صدرنشینی پا به این مسابقات نگذاشته است. ما به دنبال اهداف بزرگتری در این جام هستیم و تا رسیدن به هدفمان دست از تلاش برنمی داریم و راضی نخواهیم بود.

سون هیونگ مین درخشش خاصی در مسابقات اخیر خود در پیراهن تاتنهام در لیگ برتر انگلیس داشته است و با آمادگی کاملی پا به امارات گذاشته است. سون در این باره می گوید:

من احساس خوبی در حال حاضر دارم. اینجا همه چیز به خوبی پیش می رود. نمی خواهم بگویم بعد از بازی با چین خسته هستم. هر بازیکنی پس از انجام هر دیداری، به طبع خسته می شود. شرایطی که در حال حاضر با آن روبرو هستم را قبلا در هامبورگ و بعد از آن در لورکوزن نیز تجربه کرده ام.

ما تا زمان بازی بعدی خودمان در مرحله حذفی به استراحت و ریکاوری خواهیم پرداخت. پس هواداران مطمئن باشند که ما در آمادگی بالایی به سر می بریم و در بازی بعد نیز عملکرد بالایی را از خود نشان خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟