اعتصاب معلمان معترض در لس آنجلس ادامه دارد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=#bottom) به نقل از خبرگزاری فرانسه،...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، اعتصاب معلمان معترض در لس آنجلس همچنان ادامه دارد.

دهها هزار تن از معلمان و حامیانشان در لس آنجلس روز جمعه تظاهرات کردند. این در حالی است که مذاکرات میان اتحادیه آموزگاران و مسئولان آموزش و پرورش منطقه امیدهایی را در مورد دستیابی به توافق و پایان دادن به درگیری ها به همراه داشت.
بیش از سی هزار معلم بخش دولتی در لس آنجلس از روز دوشنبه اعتصاب کرده اند و خواهان افزایش دستمزدهای خود و استخدام نیروهای پشتیبانی بیشتر برای دانش آموزان هستند که گاهی تعداد آنها در یک کلاس به چهل نفر می رسد.
این جنبش بیش از پانصد هزار دانش آموز را از مهدکودک تا دبیرستان در یکی از بزرگترین مناطق آموزش و پرورش آمریکا تحت تاثیر قرار داده است. اتحادیه آموزگاران لس آنجلس و مقامات آموزش و پرورش این منطقه روز جمعه و پنجشنبه به مذاکره پرداختند و این مذاکرات قرار است در دو روز آینده هم ادامه یابد.
الکس کاپوتو پیرل رئیس اتحادیه آموزگاران گفت توافق امروز یا فردا حاصل نخواهد شد. این روند ساده ای نیست اما کارهای خوبی صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)