قهرمانی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران


قهرمانی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران

تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته جمهوری آذربایجان با عنوان «آرپاچای -اوپن باکو» شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو؛ در این رقابت های بین المللی دو روزه که با شرکت 800 ورزشکار از ده کشور جهان در رده های سنی مختلف برگزار شد در بخش نوجوانان تیم ملی کشورمان با ترکیب 14 نفره و با سرمربیگری «اکبر عبدلی » توانست با دو نشان طلا ، دو نقره و یک نشان برنز در مجموع نشان های دریافتی به عنوان نخست دست یابد.
تیم های جمهوری آذربایجان و گرجستان هم در بخش نوجوانان این رقابت ها در مجموع نشان های به دست آمده به ترتیب دوم و سوم شدند. نشان های طلای این رقابت ها را «امیر رضا برزویی» در وزن 52 کیلوگرم و «علی زمانی » در وزن 63 کیلوگرم برگردن آویختند.«حسین علی نژاد »در وزن 52 کیلوگرم و «طاها بشاورد » هم در وزن 70+به نشان نقره دست یافتند و «علی توکلی »هم در وزن منهای 70کیلوگرم برنزی شد.
«اکبر عبدلی » سرمربی تیم ملی گاراته نوجوانان کشورمان سطح این مسابقات را با حضور برخی چهره هایی برجسته که در لیک های جهانی هم حضور داشتند خوب ارزیابی کرد و افزود : ورزشکاران نوجوان ما تازه از مرحله نونهالی به نوجوانی وارد شده اند و در صحنه های بین المللی و مسابقات برون مرزی تاکنون حضوری نداشتند و ما بیشتر خواستیم آنها را با این نوع مسابقات آشنا کنیم .
وی افزود قبل از این مسابقات اردوی مشترکی با تیم ملی نوجوانان جمهوری آذربایجان برگزار کردیم و هدف مان هم آمادگی برای مسابقات آسیایی 2019 مالزی است و پس از مسابقات انتخابی که هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد ترکیب تیم ملی نوجوانان برای شرکت در این رقابت های آسیایی مشخص خواهد شد .
علاوه بر 14 ورزشکارنوجوان تیم ملی کشورمان ،25 ورزشکار هم در سبک شوتوکان JSKA به سرپرستی« یوسف قاطع » در رده سنی هشت تا زیر سال 18 در دو بخش کاتا و کومیته این رقابت های بین المللی شرکت کرده بودند که در نتیجه به یک نشان طلا ، دو نقره و 7 برنز دست یافتند.
نشان طلای این بخش را «امین شفیعی» در کاتا،دو نشان نقره را خانم «دریا سلیمان زاده» و« آناهیتا تک لویی نژاد» در کومیته و نشان های برنز را خانم ها« شکیبا فرح نژاد»،«مریم همایونی»،«فاطمه حیدری » ،«ثنا نگهدار »،«الهام محمد علیزاده »و آقای «علیرضا علیزاده » کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403