آزمون: مگر در جام جهانی دروازه خالی گل نکردم؟


من همه چیز را می دانم و متوجه می شوم از کجا خط می گیرند.وقتی مربی من و خانواده ام و.... همه می دانند که من چقدر تلاش می کنم همین برایم کافی است.

باید نشان بدهم برخی حرف ها درست نیست

سردار آزمون که به خاطر از دست دادن چند موقعیت گل در بازی عمان تحت فشار است درباره این مساله می گوید:«فوتبال همین است، یک روز مثل بازی با ویتنام توپ ها داخل گل می رود و یک روز هم دروازه خالی گل نمی شود. فوتبال همیشه شامل این مسائل است.قشنگی فوتبال به این مسائل است. درست است من گل نزدم ولی فکر می کنم کارم را درست انجام می دهم.منِ آزمون از اینکه گل نزدم ناراحتم چون خیلی خوب تمرین کردم ولی باز هم تمرین می کنم و بیشتر کار می کنم تا عملکردم بهتر و بهتر شود.»

ازمون درباره واکنش اش نسبت به انتقادهایی که بیشتر در فضای مجازی مطرح شده می گوید:« من می خواستم ثابت کنم آن انتقادها الکی بود. واقعا من چه کار کرده بودم که از من انتقاد می شد؟آیا دروازه خالی گل نکردم؟ فقط در بازی با مراکش یک فرصت تک به تک را به بدن گلر حریف زدم اما ما بازی را بردیم. کلی در آن بازی ها دوندگی داشتم. البته من همه چیز را می دانم و متوجه می شوم از کجا خط می گیرند.وقتی مربی من و خانواده ام و .... همه می دانند که من چقدر تلاش می کنم همین برایم کافی است. بزرگان فوتبال ایران هم از من حمایت کردند. خیلی از سلبریتی ها، بازیگران و فوتبالیست ها و خود آقای کی‌روش از من حمایت کردند و این نشان می دهد خیلی‌ها من را می بینند و تلاشم را نادیده نگرفته اند و من هم تنها نیستم.وقتی که انتقاد بی دلیل و الکی صورت می گیرد باید نشان بدهم که برخی حرف ها درست نیست.»

سردار در واکنش به اینکه مدعی اقای گلی است با خنده می گوید:« من باید آقای گل شوم؟ الان اگر بخواهم هم نمی شود چون بازیکن تیم ملی قطر 7-8 گل زده است.»

3-270


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای سرمربی لهستان: در بارسا به لوا پاس نمی‌دهند