قبلا کفش‌های من را تمیز می‌کرد!/ حمله مدیربرنامه معروف به ایجنت ستاره بارسا


قبلا کفش‌های من را تمیز می‌کرد!/ حمله مدیربرنامه معروف به ایجنت ستاره بارسا

جوزپ ماریا مینگلا، ایجنت سابق، در مصاحبه‌ای به آندره کوری، مدیربرنامه ویتور روکه، حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت در بارسلونا بسیار پیچیده شده است. علاوه‌بر آینده نامشخص ژاوی هرناندز، سرمربی تیم، تکلیف برخی از بازیکنان تیم هم مشخص نیست که یکی از آنها ویتور روکه، جوان برزیلی است.

او علی‌رغم اینکه قرار بود در تابستان ۲۰۲۴ راهی بارسلونا شود، با توجه به مصدومیت گاوی و در پی آن باز شدن دست بارسا و درخواست این باشگاه، در نقل و انتقالات ژانویه راهی این تیم شد.

2024769

با این حال او تا پایان فصل نتوانسته است دقایقی که انتظارش را داشت به‌دست بیاورد و تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده است. در این میان آندره کوری، ایجنت او هم با انتقاد از ژاوی و سیاست‌های مدیران بارسا، در حال وارد کردن فشار به باشگاه برای فروش او و تضمینی برای بازی کردن این ستاره در فصل آینده است.

2024768

در حالی‌که شرایط بارسلونا پیچیده شده، مینگلا، ایجنت سابق باتجربه، در مصاحبه‌ای از اینکه بارسا با آندره کوری کار می‌کند انتقاد کرد. او گفت: «آندره کوری قبلا کفش‌های من را تمیز می‌کرد. چه کسی او را به بارسا برده است؟ او و افرادی مانند او به مدت ۲۰ سال با دزدی و فریب‌کاری باشگاه را به این روز انداخته‌اند که دیگر نمی‌تواند حقوق بازیکنان را پرداخت کند.

مدیران و هر کسی که در بارسلونا تصمیم می‌گیرد نباید با ایجنت‌هایی مانند او کار کنند. او بازیکنان و باشگاه را فریب می‌دهد و فقط به فکر منافع خودش است. ایجنت‌های حرفه‌ای زیادی وجود دارند، اما او نه، او یک ایجنت حرفه‌ای نیست.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شلیک تماشایی به تور سیتی/ والورده، زننده بهترین گل فصل لیگ قهرمانان