تأکید ساوتگیت: هری کین کاملا آماده است


تأکید ساوتگیت: هری کین کاملا آماده است

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید مصدومیت هری کین مشکلی برای این بازیکن برای حضور در تمرینات ایجاد نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوتگیت روز سه‌شنبه لیست ۳۳ نفره موقت خود را برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ اعلام کرد که کاپیتان هری کین علیرغم مصدومیت اخیر از ناحیه کمر در این لیست حضور دارد.

کین ۳۰ ساله، کاپیتان تیم ملی انگلیس، دو بازی آخر فصل بایرن مونیخ را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد. به گفته توماس توخل، سرمربی‌اش، کمر او درد قابل توجهی داشته است.

2024786

این یک پایان ناخوشایند برای کین در این فصل بایرن بود که با دست خالی به پایان رسید زیرا بایرن نتوانست هیچ جامی را کسب کند. حالا که یورو نزدیک شده، یک مصدومیت می‌تواند ناکامی دیگری برای او باشد اما ساوتگیت اطمینان داد که او مشکلی نخواهد داشت.

او تاکید کرد که کین کاملا آماده خواهد بود و همچنین پس از به ثمر رساندن ۴۴ گل در همه رقابت‌های این فصل، برای زدن گل‌های بیشتر انگیزه زیادی دارد و به اولین جام دوران حرفه‌ای خود با انگلیس چشم دوخته است.‌ ساوتگیت گفت:«او کاملاً آرام است. در مورد آن فکر می‌کنم تصمیم معقولی گرفته شد. او پایان فصل را به دلیل مصدومیتی که داشت از دست داد اما درک ما و تیم پزشکی بایرن این بود که مصدومیتش دیگر جدی نیست و پس از بازگشت به تمرین نباید اتفاقی بیفتد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لحظاتی قبل از گل قهرمانی؛/ تصادف گولسیانی و لک در ارتفاع 2 متر (عکس)