آغاز ثبت نام در مراسم اعتکاف «مسجد دانشگاه تهران» از ششم بهمن‌ماه


آغاز ثبت نام در مراسم  اعتکاف «مسجد دانشگاه تهران» از ششم بهمن‌ماه

مدیر مسجد دانشگاه تهران از آ‌غاز ثبت نام در مراسم اعتکاف این مسجد از ششم بهمن ماه ویژه خواهران، برادران دانشجو و استادان این دانشگاه خبرداد و گفت: این مسجد ظرفیت 500 نفر برای برپایی این مراسم را دارا است.

حجت الاسلام «حمید نیکزاد» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران از ششم بهمن ماه گفت: با توجه به اینکه مراسم اعتکاف امسال مقارن شده با تحویل سال نو سال ۹۸، به همین جهت مراسم اعتکاف امسال متمایز از دیگر سالها است.

مدیر مسجد دانشگاه تهران اظهار کرد: امسال ظرفیت مسجد دانشگاه تهران برای مراسم اعتکاف ۵۰۰ نفر است و در مرحله اول ثبت نام دانشجویان و اساتید این دانشگاه در اولویت قرار می گیرند و در مرحله دوم دیگر افراد متقاضی و غیر دانشجوی این دانشگاه می توانند در این مراسم ثبت نام کنند و ثبت نام از طریق http://utmosque.ir سایت مسجد دانشگاه تهران انجام می شود.

نیکزاد خاطر نشان کرد: شکل گیری مراسم اعتکاف رجبیه از مسجد دانشگاه تهران آغاز شد و در حال حاضر در مساجد کشور رونق یافته است و خوشبختانه سال به سال به شکوه و گستردگی این مراسم در این مسجد افزوده می شود و علیرغم کمبود فضا شاهد استقبال جوانان دانشجو هستیم.

وی به ویژه برنامه های این مسجد در ایام فاطمیه دوم اشاره کرد و گفت: این مراسم عزاداری از۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام رستمی، قاسمیان و پناهیان و با مرثیه خوانی حسین طاهری، قدمی و سماواتی در این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی