ایرانی‌ها تیم فرصت طلبی هستند


ایرانی‌ها تیم فرصت طلبی هستند

سرمربی تیم فوتبال چین: کاملا اماده‌ی بازی با ایرانی‌ها هستیم و می‌دانیم آن‌ها چه تیم سختکوش و فرصت طلبی هستند

ایرانی‌ها تیم فرصت طلبی هستندبه گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما به امارات؛ مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال چین و ایران گفت: با وجود اینکه ما دو بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما مابقی بازیکنان ما آماده و سرحال برای رویارویی با ایرانی‌ها هستند و البته ۱۸ نفر اصلی ما برای بازی فردا عصر امروز مشخص می شوند.

وی افزود: بازی با ایران برای ما سخت است و کاملا می دانیم چه ساختار سازماندهی شده و خوبی دارند، اگر مقابل ایران نخستین اشتباه را انجام دهیم، به ضررمان تمام می شود و این موضوع را به بازیکنانم گوشزد کرده ام که نباید مقابل حریفی چون ایران اشتباه کنند.

لیپی گفت: به آن ها گفته ام که تیم ایران بازیکنان خوب و فرصت طلبی دارد و شما باید مراقب آن‌ها باشید، البته ما شناخت خوبی از حریف فردا داریم و باید به هدفمان در بازی برسیم.

سرمربی چین درباره قدرت ایران نیز افزود: آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند و در جام جهانی نیز حضور خوبی داشتند، آن‌ها تیمی فیزیکی هستند و کیفیت خوبی دارند، ولی ما هم توانایی‌هایی داریم و سعی می‌کنیم از شانس‌مان استفاده کنیم و از موقعیت هایمان بهره ببریم.

لیپی گفت: در پی نتایج خوبی هستیم، ولی بعضی مواقع این اتفاقات نمی‌افتد و نتیجه یک بازی چیزی است که می‌تواند نشان بدهد خیلی سخت کار کرده‌اید، حتی می‌توانیم نشان بدهیم چقدر با جوان‌ها کار کردیم؛ برای من خیلی مهم است که به نتیجه برسیم، زیرا من همیشه در پی موفقیت هستم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت‌های فوتبال ایران و چین افزود: اهداف دو تیم متفاوت بوده، اما هر دو تیم به پیشرفت‌های خوبی رسیده اند، ایران به جام جهانی رسید و تیم ما هم نتایج خوبی گرفت، البته به نظرم در ایران پتانسیل‌های زیادی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا